Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
sedan min kropp hittade tillbaka efter graviditeten har sjalarna avskytt mig och hur jag än gör får jag skav på mage och höfter. testat att ha 3 lager under sjalen till ingen nytta.
någon som har en bra lösning? att daska på sig barnpuder hade varit en idé om det varit på ett ställe som jag blev svettig men det blir man ju sällan på höfterna..

just nu har jag ett fett skavsår på magen som inte vill läka eftersom jag hela tiden bär
Användarens profilbild
Av idun83
Men fy din stackare!
Det funkar inte och breda ut sjalen lite mer? Eller typ vika den på mitten så att det avlastar på större yta?
Svårt att förklara vad jag menar känner jag... :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag vet vad du menar... fick jämt skavsår på höfterna förra året. det blev bättre när jag inte använde skärp till jeansen kom jag på.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag kan tipsa om att alternera sjalen med till exempel en MT. Jga tycker att vävda sjalar skaver betydligt mer än MT som funkar lika bra att bära med.
Användarens profilbild
Av schmut
solanna skrev:Jag kan tipsa om att alternera sjalen med till exempel en MT. Jga tycker att vävda sjalar skaver betydligt mer än MT som funkar lika bra att bära med.
mei tei och bärsele har jag haft men mina axlar och rygg säger ifrån.

att kära utan skärp när man sjalar kan bli skrämmande eftersom jag är en av de där människorna som lätt tappar mina byxor :lol:
Användarens profilbild
Av Helen
schmut skrev:
solanna skrev:Jag kan tipsa om att alternera sjalen med till exempel en MT. Jga tycker att vävda sjalar skaver betydligt mer än MT som funkar lika bra att bära med.

att kära utan skärp när man sjalar kan bli skrämmande eftersom jag är en av de där människorna som lätt tappar mina byxor :lol:
byxhänglsor utanpå sjalen kanske :wink:
Användarens profilbild
Av schmut
Helen skrev:
schmut skrev:

byxhänglsor utanpå sjalen kanske :wink:
ja det, eller bli nudist. dock inte rätt årstid för det senare.
hur gör man förresten med sjalandet om man är nudist? allt är ju egentligen invirat? eller de föredrar kanske vagn?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?