Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Knallorange/neonorange, två rosa nyanser, flera olika blå, ljust kanelbrunt, grått har jag för mig, svart, vitt, någon halvskum men ändå rätt skojig nyans av grönt som jag inte vet vad den kan kallas, knallgult och så säkert några fler färger som jag har glömt bort. OM jag kan ladda över bilder ifrån mobilen så kommer det vad det lider. De trodde nog att jag var galen när jag frågade om jag fick ta kort på velouren..... :roll: :lol:

99:-/metern kostade den

Nu sätter jag mig på mina händer (och plånboken) och tänker inte gå in till den tygaffären förrän efter jul och därmed basta!! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av elli
Vad roligt men jobbigt.

Jag får hoppas de har de på Ohlssons i Luleå för dit ska jag på mellandagarna :D
Användarens profilbild
Av Anso
AnKa skrev:Fanns det mönstrad eller bara enfärgad?
Bara enfärgad! :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Här har de också fått hem massa fina färger... jag har inte vågat mig tillbaka sen jag såg den. Jag har massvis med velour och vill eg inte köpa på mig mer men det är svååååårt!!! Lite orange borde jag kanske köpa åtminstone, det har jag ju faktiskt inte :roll: :twisted:
Användarens profilbild
Av florin
elli skrev:Vad roligt men jobbigt.

Jag får hoppas de har de på Ohlssons i Luleå för dit ska jag på mellandagarna :D
Här finns oxå massa med velour men den bruna är snart slut och de vet inte när de får hem ny...

Färgerna som finns här är: Svart, grå, marinblå, klarblå, röd, ceris, gul, orange, lila, vit och grön. Kan ´vara nån mer färg oxå...
Användarens profilbild
Av Anso
florin skrev:
elli skrev:Vad roligt men jobbigt.

Här finns oxå massa med velour men den bruna är snart slut och de vet inte när de får hem ny...

Färgerna som finns här är: Svart, grå, marinblå, klarblå, röd, ceris, gul, orange, lila, vit och grön. Kan ´vara nån mer färg oxå...
Lila har det också kom jag på. :D
Av Emmiez
finns det möjligtvis en internetbutik?!

jag vill ha orange!!! *galen* :twisted: :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Emmiez skrev:finns det möjligtvis en internetbutik?!

Nä, de har de inte. Den är GALET orange, tro mig. :lol: Häftig värre. :hellu:
Av Emmiez
Anso skrev:

synd :-( helt galet orange låter helt perfekt :hellu: ja vet inte, har blivit helt orange galen, sådär lysande orange ska det vara :lol:

undra om det finns nån sån butik här nära :roll:
Användarens profilbild
Av Elinea
Emmiez skrev:
Anso skrev:

synd :-( helt galet orange låter helt perfekt :hellu: ja vet inte, har blivit helt orange galen, sådär lysande orange ska det vara :lol:

Jag har också blivit helt galen i orange, efter att hela mitt liv ha ogillat orange är det nu nästan min nya favoritfärg. Jag beställde orange velour från en Tysk webbutik http://www.super4kids.de/, tycker de har bra priser och mycket fint, fast då fick jag det iofs momsfritt eftersom jag beställde genom mitt företag :D skulle inte gått in där för nu såg jag att de fått in en massa nyheter, blir nog en ny beställning snart :D
Användarens profilbild
Av Anso
Jag kan inte ladd över bilder ifrån min mobil till datorn, har ingen sån kablel kommer jag på efter att ha haft mobilen i 1½ år..... :)

Om någon har lust så mig ett pm så kommer det 2 bilder som sedan denna vänlig själ kan ladda in i sin dator och sedan visa här på forumet. :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Emmiez skrev:
Anso skrev:

Myrins i Sävedalen utanför Göteborg har TOKORANGE.Grabben ville ha arbetarorangebyxor (eget påhittat ord) och då blev det såhär. De är inte så billiga, men 99 eller om det var 129, kommer inte ihåg.

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av Jennelii
Hur mycket tyg behöver man till ett par byxor? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?