Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millot
Ah, mitt pucko :duh:

Jag råkade fylla i för många saker och såg inte att priset var uppdelat i kostnad och moms... Ibland ska man kolla igenom grejerna innan man slänger sig ut på ett forum :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vad jag hört gällande garantin så gäller den inte i Sverige utan man måste skicka tillbaka den till England. Jag vet inte vad frakten blir, så det kanske man ska kolla upp och väga in i prisskillnaden. Iofs känner jag ingen som behövt utnyttja garantin... Sen tror jag också jag hört att garantin inte gäller om man byter kontakt eftersom det räknas som ett ingrepp i maskinen, så det kan ju tala för att använda en adapter istället.
Användarens profilbild
Av elli
Knyttet & K skrev:Vad jag hört gällande garantin så gäller den inte i Sverige utan man måste skicka tillbaka den till England. Jag vet inte vad frakten blir, så det kanske man ska kolla upp och väga in i prisskillnaden. Iofs känner jag ingen som behövt utnyttja garantin... Sen tror jag också jag hört att garantin inte gäller om man byter kontakt eftersom det räknas som ett ingrepp i maskinen, så det kan ju tala för att använda en adapter istället.
Det står på sladen att om man byter kontakt så ska de göras av elektriker.

Om jag inte mins fel så kontaktade annelie dem och frågade och de sa att garantin skulle gälla även om man byt kontakt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?