Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
De skickade inte nr 10, Lava, fastän det står på följesedeln att de skickat en nr 10, dunkelblau-bordeaux-orange.

Jag tror jag fick en regnbåge istället, den är gul, grön, blå och en slags rosa färg. Fast det gör inget, jag tänker inte krångla och skicka tillbaka en liten docksjal. Tycker att den här blir bra den med, färgglad och så till Miles.

Men det är ju lite dåligt att de skickar fel, man blir ju lite rädd att beställa annat från dem. Man får ju hoppas att de är noggrannare ifall det gäller en lite dyrare sjal.
Användarens profilbild
Av Ester
men vad dumt!

Skriv och berätta att det blivit fel...kasnke du får nån liten kompensation?!?!vem vet??? :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag håller med! Skriv till dem att det blev fel å håll tummarna för att det blir nån kompensation!
Användarens profilbild
Av Helena
Elin skrev:men vad dumt!

Skriv och berätta att det blivit fel...kasnke du får nån liten kompensation?!?!vem vet??? :roll:
Japp, nu har jag skrivit till dem, de har ju t o m ett formulär där man kan fylla i klagomål och skicka till dem.
Användarens profilbild
Av Bina
får man se bild på skapelsen? :lol:

Tråkigt när det blir fel, men tur att det var bra ändå!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?