Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Toyya
Åh! John Blund-tyget!
Användarens profilbild
Av Elina
Om du inte vet vad du ska göra med dom så kan du ju sälja på tradera och bli rik :roll: De går omåttligt högt...

Själv vet jag faktiskt inte vad de skulle passa som...
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag vet precis vad som ska hända med dem! Du viker ihop dem ordentligt och så lägger du lite papper och ett kuvert eller kanske en plastpåse omkring dem. Sätter på frimärke och skickar det hit omedelbums!!

:eld:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Fryle
Visst är det härligt när man hittar något så fint och ska tänka ut vad det kan bli!
Användarens profilbild
Av bani
Samma Emiltyg som jag gav bort här på SB! :D Fast ditt ser lite mindre blekt ut.
Användarens profilbild
Av Asereht
Nice! :tumsup:

Sånt där emiltyg har jag också eller tyg kan man väl inte kalla det direkt. Det är påslakan och örngott till juniorsäng. Jag har samma uppsättning i brunt också. Arv från barndomen. Används flitigt i minibusens säng. :)

Vad man gör med dem, vad som faller en in. :D
Användarens profilbild
Av aspen
Asereht skrev:Nice! :tumsup:

Sånt där emiltyg har jag också eller tyg kan man väl inte kalla det direkt. Det är påslakan och örngott till juniorsäng. Jag har samma uppsättning i brunt också. Arv från barndomen. Används flitigt i minibusens säng. :)

får man fråga hur ditt påslakan är sytt? om du kollar på min bild så går det 2 sömmar uppifrån o ned ungefär där emil går över plankan, på båda sidor, och i underkant är ca 20 cm invikt och sitter med i sömmen, så hålet in i påslakanet är ytterst i inviket, men det hålet är ju bara ca 50 cm brett så det får inte plats nå täcke då...eller?

Först trodda jag mamma sytt sömmarna, men det är rullfållssytt runt kanterna så jag vet inte .....
Användarens profilbild
Av Asereht
annelie skrev:
Asereht skrev:Nice! :tumsup:

får man fråga hur ditt påslakan är sytt? om du kollar på min bild så går det 2 sömmar uppifrån o ned ungefär där emil går över plankan, på båda sidor, och i underkant är ca 20 cm invikt och sitter med i sömmen, så hålet in i påslakanet är ytterst i inviket, men det hålet är ju bara ca 50 cm brett så det får inte plats nå täcke då...eller?

Först trodda jag mamma sytt sömmarna, men det är rullfållssytt runt kanterna så jag vet inte .....
Det är sytt så runt om förutom en liten öppning i mitten längst ned, inte stort men visst går det att få in ett täcke. Men det är ju till juniorsäng så ett fullstort täcke gåt inte. Jag har använt spjälsängstäcke och sen ett som är något större som vi har till växasängen.

Båda mina ser likadana ut och de ser nästan hemsydda ut men det är dom inte. Jag kommer tom ihåg när syrran fick sitt i julklapp. Hon kan bara varit ett par år då. :)
Av MammaTess
Oh vad fint..skicka hit det genast! :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
Kosmos skrev::app: Hittade :shock:
Jag har tyvärr flyttat för många gånger för att hitta nua bortglömda saker i mina gömmor......

Vad ska du göra för fint av dem?
svårt, emil är nog nåt lakan av nåt slag så överkast? med en bonad bredvid (fanns en som antagligen varit det förr)

och det andra som gardiner, som ursprungligen :-)
till att börja med
Av tumbler
En sån källare vill jag också ha!! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?