Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Jag är så :loving: i pony express. Jag MÅSTE ha en sån. Och nu har jag letat upp en MEN nu är frågan är det så smart att köpa en utan huvudstöd? Elin (som kommer vara den som åker sovande) är mellan 75-80 cm. Hon kommer inte att kunna använda ryggdelen som huvudstöd. Hon är ju fortfarande så pass liten att hon kommer sova en del i den...

Är det dumt att köpa den, borde jag ta en annan? Eller rättare sagt borde jag avstå från att köpa någon?
Användarens profilbild
Av 4ungar
ska man lägga lite mer pengar på en sele o som man vill använda mycket hade inte jag köpt en utan huvudstöd. 8)

jag har en sele utan huvudstöd den blir bara använd i nödfall, huvudstöd är att föredra tycker jag :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Jag skulle inte vilja vara utan huvudstöd när jag bär på ryggen men på magen är det ju helt ok...
Användarens profilbild
Av sus
Jag tycker faktiskt att Pelle sover hyffsat bra i Becon trotts att jag aldrig använt huvudstödet. Han är drygt 80 cm. Det räcker ju att ryggstödet ger stöd upp till öronen ungefär för att det ska gå at vila huvudet mot det.
Annars kanske du kan fixa ett eget huvudstöd. Sy fast lite kardborre på insidan och sen en luva med kardborre som du kan sätta på.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Bina skrev:Jag skulle inte vilja vara utan huvudstöd när jag bär på ryggen men på magen är det ju helt ok...
:iagree:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
sus skrev:Jag tycker faktiskt att Pelle sover hyffsat bra i Becon trotts att jag aldrig använt huvudstödet. Han är drygt 80 cm. Det räcker ju att ryggstödet ger stöd upp till öronen ungefär för att det ska gå at vila huvudet mot det.
Annars kanske du kan fixa ett eget huvudstöd. Sy fast lite kardborre på insidan och sen en luva med kardborre som du kan sätta på.
Håller med. Visserligen är min S liten till växten men sover hon på ryggen behöver jag aldrig huvudstödet till Becon. På magen funkar det också rätt bra om man kan stödja huvudet med sin jacka eller tröja lite som jag brukar dra upp lite för stöd.
Användarens profilbild
Av sacha42
Lin skrev:Du kan ju alltid knyta en halsduk eller något liknande om hennes huvud om hon somnar. :wink:
håller med, eller ta huvudstöd från annan beco om man har fler knske :hmm:
Användarens profilbild
Av April
Jag har aldrig använt huvudstödet på min Becco... men Ines brukar bara somna på min mage. Jag tycker att Becon är så pass hög i ryggen att det blir skönt i alla fall...

Annars kan du ju som sagt lätt lösa det med att sy fast ett egat :-D

Kram
Av Tyche
Jag kunde inte låta huvudstödproblemet hindra mig - en pony express will be mine :heart:
Tack Kate!!
Användarens profilbild
Av Kate
Tyche skrev:Jag kunde inte låta huvudstödproblemet hindra mig - en pony express will be mine :heart:
Tack Kate!!
Tack själv Tyche för att du betalar ett överpris för Becon!
Vi är väldigt tacksamma för att du hjälper oss att samla in mer pengar till Ecpat.

Jag vill även passa på att sända ett stort tack till Efi och Mie också.
Era bidrag uppskattas enormt.
Användarens profilbild
Av lingonben
Kate skrev:
Tyche skrev:Jag kunde inte låta huvudstödproblemet hindra mig - en pony express will be mine :heart:
Tack Kate!!
Tack själv Tyche för att du betalar ett överpris för Becon!
Vi är väldigt tacksamma för att du hjälper oss att samla in mer pengar till Ecpat.

Jag vill även passa på att sända ett stort tack till Efi och Mie också.
Era bidrag uppskattas enormt.
Tack Kate! Utan dig så skulle det inte blivit några pengar!! :heart:

Jag funderade också en kort stund på huvudstödets vara eller icke vara. Men jag använder det rätt sällan på egron. Bättre en snygg sele som används ofta! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?