Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Hjälp, vad ska jag köpa för overlock? 8)
Jag kan ingenting alls om overlockmaskiner :oops: :lol:

Absolut max 5 000 kr kan jag lägga.
vad tror ni om den här maskinen? http://www.blocket.se/vi/13977515.htm (kan få den för 5´).
eller Janome My Lock 744D utomlands?

Jag vill inte köpa en billig som jag inte blir nöjd med ("jag borde köpt en ordentlig").
Användarens profilbild
Av Sockertopp
På den på blocket har du täcksöm också som gör den dyrare än en del andra. Pfaff brukar anses som bra märke. Jag har en liknande Pfaff och är oftast nöjd med den.....just nu verkar trådspänningen justera sig själv. Min gav jag 5000 för och den är inte så mycket använd innan heller.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Får du den på Blocket för 5000:- är det ett bra pris tycker jag. Sen verkar många tycka att det är rätt bökigt att ställa om maskinen från overlock till täcksöm. Men Pfaff är bra!

Jag har tänkt köpa en Janome, men ska ha en 644 istället för 744. Jag har förstått det som att den enda skillnaden är friarmen och jag känner inte att det är något jag behöver.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
En coverstyle 4850 tror jag den heter.
Användarens profilbild
Av Lydia
tack!
jo jag funderar på den begagnade maskinen..
Användarens profilbild
Av Lydia
:lol: :lol:

jag fick ju pengar i tidig födelsedagspresent av mamma igår. det räcker till en overlock.
nu när jag skulle beställa en så var mats tvungen att avslöja att han och hans föräldrar (mfl?) skulle köpa/köpt en overlock till mig :shock:
Användarens profilbild
Av Anso
Lydia skrev::lol: :lol:

jag fick ju pengar i tidig födelsedagspresent av mamma igår. det räcker till en overlock.
nu när jag skulle beställa en så var mats tvungen att avslöja att han och hans föräldrar (mfl?) skulle köpa/köpt en overlock till mig :shock:
GRATTIS får jag väl säga då!!! :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Anso skrev:
Lydia skrev::lol: :lol:

GRATTIS får jag väl säga då!!! :D
tack 8)
så nu har jag pengar till att köpa lite roligt tyg också ;) velour mm :)
Användarens profilbild
Av Lydia
nu är overlocken hemma :)
det blev en svenskköpt Janome 744 med båda A och B-setet med pressarfötter och massa kilometer tråd..
tyvärr hade tygaffären flyttat som jag hade planerat att handla i, så det blev ingen velour eller muddar igår :roll:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Lydia skrev:nu är overlocken hemma :)
det blev en svenskköpt Janome 744 med båda A och B-setet med pressarfötter och massa kilometer tråd..
tyvärr hade tygaffären flyttat som jag hade planerat att handla i, så det blev ingen velour eller muddar igår :roll:
Grattis till ett bra köp! :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Härligt! :vågen:
Får man fråga vad du fick betala för den? Jag ska också få en overlock i födelsedagspresent :eld:
Användarens profilbild
Av Lydia
Knyttet & K skrev:Härligt! :vågen:
Får man fråga vad du fick betala för den? Jag ska också få en overlock i födelsedagspresent :eld:
vi prutade inget men fick med pressarfötterna värde 1800 kr typ, så vi betalade 5495 kr eller ngt sånt :)
Användarens profilbild
Av Lydia
ZaZi skrev:
Lydia skrev:nu är overlocken hemma :)
Grattis till ett bra köp! :D
tack! och tack för all hjälp! :urule: :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?