Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Popflickan
Äntligen har jag bestämt mig för att jag vill ha en Storchenwiege. Men jag kan för mitt liv inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha!!

Först ville jag ha Anna, jag älskar allt rött. Sen fick jag syn på Albert, den nya färgen. Men sen tänkte jag att Inkan är ju ruggigt fin också.
För att inte tala om Ulli.

Så nu är jag i valet och kvalet. Det verkar hopplöst. Jag har bestämt mig hundra gånger säkert för alla olika färgerna.

Så hjälp mig nu!! Finns det något ställe i Sthlm där man kan se dem live? Är det träff på gång snart? Jag tror att jag måste se dem i verkligheten för att kunna bestämma mig.... :?
Användarens profilbild
Av Mia
Ullisar har det varit ett par på säljes!
Beg stork är mjukare!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Har Ulli och Inka själv. Tycker personligen att Ullin är mjukare redan från början (köpte båda mina nya). Sen tycker jag att Inkan är för randig för att vara snygg till omslutna knytningar. Ullin däremot är jättesnygg till allt :lol: :lol:

Babydesign i Västerås säljer Storkar.
Användarens profilbild
Av melles mamma
lwinroth skrev:Har Ulli och Inka själv. Tycker personligen att Ullin är mjukare redan från början (köpte båda mina nya)..
fast det där varierar. Jag har haft två olika ulli`n och de har varit väldigt olika. Den första underbart mjuk och go men vår nya är inte alls lika mysig :?

annars är faktiskt anna min favorit. men mell älskar ju rosa :D
Användarens profilbild
Av Helena
Ullin är fin ifall du gillar rosa tycker jag. Men det är ju inte alla som passar i rosa, så jag fick välja bort den.
Anna tycker jag har lite konstiga gröna ränder i mitten tyvärr som blir snygga i vissa knytningar, men som jag inte tycker är så fina i x-omslut 2
t ex.

Inkan är fin den med, men det blir mycket ränder som någon skrev. Jag har en 3,6 Inka.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tycker det är synd att inte ränderna i Anna är med jämt fördelade över sjalen. Nu är den lite väl lilagrön i mitten för min smak - hade det fältet varit uppblandat med kantterna skulle det varit min favvorit. Nu är jag sugen på en Anna ringis iaf.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Om du gillar rött, varför inte en Leo Rouge :D :D Den är jag helt kär i (och en del andra sjalar...)
Av Popflickan
Hej! Tack för era svar!

Jag har nog till slut bestämt mig för en Anna ändå... man kan ju alltid byta: :-)

Jag har haft en röd Moby Wrap, vill därför ha något annat nu. Annars hade jag nog definitivt tagit den röda storken! :D
Användarens profilbild
Av Helen
jag traskar runt i en röd stork denna vintern. Annan är också fin... tittade på den i hyllan häromdagen och för att inte nämna den blå som är jättefin... Nu ska inte jag sätta griller i huvudet på dig, men alla färger jag sätt är sååå mycket finare i verkligheten än på bilder på nätet.
Användarens profilbild
Av Helena
Anna skrev:Jag tycker det är synd att inte ränderna i Anna är med jämt fördelade över sjalen. Nu är den lite väl lilagrön i mitten för min smak - hade det fältet varit uppblandat med kantterna skulle det varit min favvorit. Nu är jag sugen på en Anna ringis iaf.
Vad är det för typ av grön i Anna, är den åt det mintgröna hållet?
Användarens profilbild
Av melles mamma
Helena skrev:
Anna skrev:Jag tycker det är synd att inte ränderna i Anna är med jämt fördelade över sjalen. Nu är den lite väl lilagrön i mitten för min smak - hade det fältet varit uppblandat med kantterna skulle det varit min favvorit. Nu är jag sugen på en Anna ringis iaf.
Vad är det för typ av grön i Anna, är den åt det mintgröna hållet?
nej riktigt grön...... vårlövsgrön :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?