Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
funshine skrev:
zmurfan skrev: Jag har beställt ett gäng extra eftersom det saknades knappar i den här sändningen.
Betyder det att jag får svarta knappar då?
Det vet jag inte ännu. Det kan hända att det blir gula och blå. Eller kanske röda. Du kom ju som lite efter så jag vet inte vad som är kvar när de beställningar som var först fått det de ska ha. Men knappar blir det iaf. :)
Av Emmiez
jag förstår inte riktigt det där med vem som ska betala mer?! blir förvirrsd :roll:
ska jag betala mer?
Användarens profilbild
Av funshine
Ja det förutsatte jag att jag skulle få enligt annonsen skulle det ju följa med 10 av varje färg till tången. jag var ju intresserad av extra knappar utöver det. Hoppades att du kanske la in en extra beställning för att det skulle räcka när du ändå höll på men jag får väl ge mig till tåls till nästa coop
Användarens profilbild
Av zmurfan
funshine skrev:Ja det förutsatte jag att jag skulle få enligt annonsen skulle det ju följa med 10 av varje färg till tången. jag var ju intresserad av extra knappar utöver det. Hoppades att du kanske la in en extra beställning för att det skulle räcka när du ändå höll på men jag får väl ge mig till tåls till nästa coop
Jag hoppas de svarta jag beställde efter nu räcker så du får en liten svart iaf. Jag beställde 2 påsar med 100 knappar av varje färg nu i förhoppning om att det skulle räcka för att få iväg de här sista paketen.
Har ingen koll på hur många av dem som verkligen försvinner och vad som blir kvar just nu.
Användarens profilbild
Av tinaw
Panakeia skrev:
zmurfan skrev:
Delfinen_78 skrev:
Mumskickan skrev:Skulle vi som sambeställt till Linköping vänta och invänta hur mycket det blev, eller ska vi betala in tio kronor?

Äpplebus kanske också kan få sin skickad i det paketet då, eller det kanske inte funkar?

Du kan förresten få köpa några knappar av mig om du vill äpplebus, för jag beställde en stor påse av alla färger
Vi som skulle samfrakta har väl hittills bara betalt för press, knappar + frakt England-Sverige (i varje fall jag), så vi har hela inrikesfrakten kvar att betala.
Jag tog mig tidigare friheten att pm:a zmurfan om att hon kan höra av sig till mig när hon vet vad frakten går på så sätter jag in det och sen kan vi i Linköpingsgänget göra upp det sins emellan när ni hämtar upp dem hos mig. Tyckte att det blev enklast för henne att göra så. Och i varje fall för min del är det ju inga problem om äppelbus press också åker i samma paket. (Du vet ju vart jag bor äppelbus). Det får hon och zmurfan bestämma.
Äpplebus får åka i linköpingspaketet och hon kan få egna knappar sen. Jag har beställt ett gäng extra eftersom det saknades knappar i den här sändningen. Clare tyckte hon hade lagt i rejält tilltaget med knappar så jag blev osäker. Öppnar nu varenda en av påsarna och kontrollräknar. Hittills så alla påsar som SKA vara 10 är 8 och alla påsar som SKA vara 100 är 95. Förbryllande minst sagt. Och tydligen räknar inte de knapparna utan de väger påsarna.
gud va dåligt av dem! tror inte alls att det är en miss - med tanke på att det är 20 % förlite på de små påsarna men bara 5% på de stora så an det ju inte ha med vägningen att göra... då borde det ju diffa lika mycket på bägge strl
Njo, är det vägfel så beter det sig precis så om vågen har sitt huvudområde i lite större vikter. *vågnörd* :lol: eller ja... kemiingenjör heter det ja... (en gång i tiden kunde jag förklara vilka fel som vilka vågtyper gav. Det ni! Men nu är jag i amningskoma... :D)
Användarens profilbild
Av melon
zmurfan: Förlåt att jag inte förstår :oops: ska jag betala in mer?
Användarens profilbild
Av funshine
ÖÖH har jag betalt? Skulle lägga in den extra tian också men när jag letade efter kontonummret hittade jag ingen betalning till det nummret. Vet att jag la in en betalning men den verkar inte ha kommit iväg. Eller har den det?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Eftersom det är flera som inte förstår vad jag skriver så skriver jag det extra tydligt den här gången då. Skrev jag verkligen så otydligt förra gången?
Jag har köpt in vadderade påsar för att kunna skicka era paket.
Jag skulle vilja ha en tia extra av dessa personer:

Vinterdrake
melon
Buscilla
verre
marcy
mymlan

Är det tillräckligt tydligt nu?
Senast redigerad av zmurfan den tis dec 18, 2007 08:55, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av zmurfan
funshine skrev:ÖÖH har jag betalt? Skulle lägga in den extra tian också men när jag letade efter kontonummret hittade jag ingen betalning till det nummret. Vet att jag la in en betalning men den verkar inte ha kommit iväg. Eller har den det?
funshine, har du fått en summa över huvud taget? Känner mig lite osäker där eftersom jag inte vet vad jag har i knappväg till dig. Det har då inte kommit in några pengar från dig vad jag kan se.
Användarens profilbild
Av aha
zmurfan skrev:Eftersom det är flera som inte förstår vad jag skriver så skriver jag det extra tydligt den här gången då. Skrev jag verkligen så otydligt förra gången?
Jag har köpt in vadderade påsar för att kunna skicka era paket.
Jag skulle vilja ha en tia extra av dessa personer:

Vinterdrake
Aha
melon
Buscilla
Asereth
verre
marcy
Emmiez
mymlan

Är det tillräckligt tydligt nu?
Har inte varit inne i den här tråden på ett tag. Nu har jag läst ikapp. Liiite otydlig kanske :wink:
Jag har fixat min överföring nu.
Användarens profilbild
Av Fryle
zmurfan skrev: Skrev jag verkligen så otydligt förra gången?
Men du har ju att göra med en bunke vimsiga småbarnsföräldrar, glöm inte det.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fryle skrev:
zmurfan skrev: Skrev jag verkligen så otydligt förra gången?
Men du har ju att göra med en bunke vimsiga småbarnsföräldrar, glöm inte det.
Men jag förstår inte vad det var som var otydligt förra gången jag skrev det. Jag förstod det ju och hade jag inte förstått så hade jag inte skickat ut meddelandet.
Jag menar, heter man inte marion eller bor i Linköping så skulle man betala in en slant. Vad var krångligt med den meningen?
Användarens profilbild
Av Asereht
Har varit frånvarande några dagar och missat detta men nu är den extra tian på gång. :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Idag kom min knappress! Tack zmurfan! Jag har ännu inte hunnit prova den, men den känns gedigen. (Fast den luktar som om den legat i ett förråd sedan hösten -74). Det ska bli jättekul att knappa loss nu!
Användarens profilbild
Av aspen
Fryle skrev:Idag kom min knappress! Tack zmurfan! Jag har ännu inte hunnit prova den, men den känns gedigen. (Fast den luktar som om den legat i ett förråd sedan hösten -74). Det ska bli jättekul att knappa loss nu!
åh, jag som stod o väntade på posten i en timme nästan, men den kom inte så jag gav upp, nu får jag dra på mig stövlarna igen ;-)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?