Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fick förra veckan möjlighet att testa ryggknyt "the wildstyle", ute i snöiga skogen med vinterkläder på både mig och sonen och inte en spegel att titta i så långt ögan kan nå - och har kommit fram till följande:

- Omslutet x på ryggen - lite omständigt att sträcka ut sjalen bra men det funkade! :D

- "Backstrap" - ryggsäcksknytning - Perfekt med en son i hal vinteroverall! :tumsup:

- Knyta sjal med vinterhandskar på... Oh no! :nono: :hellu:

... så, det var mina reflektioner av upplevelserna i snödrivan! 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
:lol: :lol:
Skulle gärna ha sett en filmsekvens på det där....
Backstrap ska jag absolut ta till nästa gång vi är ute och härjar i naturen. Bylsiga overaller är inte det lättaste att skumpa ner i en sele.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Anso skrev::lol: :lol:
Skulle gärna ha sett en filmsekvens på det där....
Backstrap ska jag absolut ta till nästa gång vi är ute och härjar i naturen. Bylsiga overaller är inte det lättaste att skumpa ner i en sele.
:lol:
... tyvärr, ja, för ev. filmsekvenser alltså :wink: , så gick det faktiskt väldigt bra att knyta ute bara jag tog av hanskarna, om man då bortser från att sjalen blev lite snöig!

Backstrap funkade verkligen kanon, snabbt och smidigt! Har inte längre någon sele - och nu när det visade sig gå så enkelt att knyta ute trots alla bylsiga och hala kläder på så har jag inget som helst sug efter en ny sele heller! (inte just nu iaf... :roll: :wink: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Backstrap? Den har jag missat tror jag. Förklara.
Användarens profilbild
Av zandrama
Backstrap är underbart när man har vinterkläder på sig själv och barnet. :tumsup:
Fast mina backstraps inte bkli till med flit, utan de bara blir när tyget glider upp från under rumpan. :oops: Men det är toppen ändå. :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bra tips. Hade missat backstrapen. Den verkar bra när det är panik av typen "mammajagvilluppnuellerförfemminutersenisjalen" (Vilket inte brukar vara riktigt så illa men det känns så när hon är ledsen och det enda som hjälper är att knyta upp i sjalen :) )

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?