Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Panakeia skrev:kan ju anars tipsa om att det som för mig iaf är "riktig" velor och den som e allra allra goooooosigast är den som e 100% bomull....dvs går uuuutmärkt att fäga!!
Å var hittar du velour som är 100% bomull???????????????????
Användarens profilbild
Av florin
Kate skrev:
florin skrev:Ohlssons Tyger här i Luleå har fått hem bla grön velour, kostar 99:-/m...
Mitt tyg är köpt på Ohlssons tyger i Sundsvall.
fast den de har här är inte krossad velour....
Användarens profilbild
Av Silverälva
Kate skrev:Jag har ca 2,10 m (1,65 m bred) ärtgrön krossad velour. Samma färg som Beckah's. Blir det för lite?
Hmm, kanske inte om man kombinerar! Hur mycket vill du ha för det i så fall?
Användarens profilbild
Av Kate
florin skrev:
Kate skrev:
florin skrev:Ohlssons Tyger här i Luleå har fått hem bla grön velour, kostar 99:-/m...
Mitt tyg är köpt på Ohlssons tyger i Sundsvall.
fast den de har här är inte krossad velour....
All text från mitt inlägg kom inte med av någon anledning. :?
Jag skrev även (eller försökte iaf ;-)) att även Sundsvall skulle få in velour och att den skulle vara samma färg som min krossade velour. Men när jag frågade så visste de inte riktigt när de skulle få hem den.
Användarens profilbild
Av Kate
100 kr inkl frakt!?
Användarens profilbild
Av Silverälva
Ser gärna bild på allt ni har i gömmorna! Och pris!
Ju mer förslag jag får desto mer avancerad blir drakeländet i mitt huvud :wink:.

Har ni någon ljus velour som kan vara mage så behövs det med! Och ljusgrönt "silkigt" tyg till taggar!
Och nån som syr :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
florin skrev:
Panakeia skrev:kan ju anars tipsa om att det som för mig iaf är "riktig" velor och den som e allra allra goooooosigast är den som e 100% bomull....dvs går uuuutmärkt att fäga!!
Å var hittar du velour som är 100% bomull???????????????????
Det har jag också letat efter! Fast jag tycker inte bomullsvelour håller sig lika mjuk som den vanliga med lite syntet i. Den jag haft har blivit nästan lite frottéaktig med tiden, ungefär som Swb's velourblöjor.
Användarens profilbild
Av Mammut
Fast jag tycker inte bomullsvelour håller sig lika mjuk som den vanliga med lite syntet i. Den jag haft har blivit nästan lite frottéaktig med tiden, ungefär som Swb's velourblöjor.
Det är då det är bra med torktumlare, så man kan fluffa till den igen! :wink: Tcyker det funkar bra!

Apropå drake...min svägerska sydde en grymmefin drakdräkt i krossad velour! Har du nåt speciellt mönster?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mammut skrev:
Fast jag tycker inte bomullsvelour håller sig lika mjuk som den vanliga med lite syntet i. Den jag haft har blivit nästan lite frottéaktig med tiden, ungefär som Swb's velourblöjor.
Det är då det är bra med torktumlare, så man kan fluffa till den igen! :wink: Tcyker det funkar bra!
Jag torktumlar, men lika mjuk som "vanlig" velour blir den inte.
Användarens profilbild
Av florin
Knyttet & K skrev:
Mammut skrev:
Jag torktumlar, men lika mjuk som "vanlig" velour blir den inte.
Håller med...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Det finns ett jättefint mönster på en drake i en bok som heter något i stil med Kalikå krabater.
Användarens profilbild
Av Kaja
sirisirius skrev:Det finns ett jättefint mönster på en drake i en bok som heter något i stil med Kalikå krabater.
Japp. Den har jag sytt till sonen. Jäkla pillejobb, men fin blev den!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Silverälva
Något mönster har vi inte, får hitt på nå som man säger i norrland :wink:
Användarens profilbild
Av binaem
mist skrev:Något mönster har vi inte, får hitt på nå som man säger i norrland :wink:
Det har jag gjort och det blev den sötaste draken i världen - så go for it! :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag hittade på Gårda Textil i Gbg....riktigt äpplegrön :-D 98,5 kr/m......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?