Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lindisen1981
Ja det märket, KeLiMaLu, säljs på tradera... någon som har erfarenhet av dem? eller är du som gör dem kanske medlem här på sjalbarn?? JAg fick hem en i veckan och den är sååå snygg... men... den verkar va på tok för stor för min 4-månaders... Hur lång bör bebisen va för att bäras i den? Jag är ny på mei tai, men den verkar riktigt skön att bära i. Vi testade lite men hon måste ju sära på benen alldeles för mycke för att sitta i den... Hon är ca 65 lång...
Användarens profilbild
Av zero.sara
helt OT men MTn är sydd av min mamma :D Dvs den hemsydda :)
Användarens profilbild
Av LillaG
Det beror ju lite på hur bred sittdelen är på mei taien, hur pass bra barnet sitter i den.
Standardmåttet verkar ligga på 36-40 cm och det kan jag gissa blir lagom först när barnen närmar sig en 7 månader kanske.
Som allt, är det också individuellt.
Användarens profilbild
Av soffan
Men sitter hon inte bättre i grodposition?? Dvs med benen inne i selen??
Min tvåmånaders sitter super i en mt med breda sittytor eftersom han sitter i groda,
Användarens profilbild
Av LillaG
soffan skrev:Men sitter hon inte bättre i grodposition?? Dvs med benen inne i selen??
Min tvåmånaders sitter super i en mt med breda sittytor eftersom han sitter i groda,
Sant, sant. Nu har jag inte någon sådan liten plutt... men du får testa dig fram helt enkelt.
Av Lindisen1981
zero.zara; oki, då vet jag!

grodposition...? förstår inte riktigt, har någon bild att visa...? hon kan sitta i den om jag typ "viker" in tyget lite... men det blir lite knöligt. den är grymt skön att använda så jag vill ju det ska funka! har ej mätt sittdelen, men jag kan tänka mig det är "standardmåttet" på den, alltså för barn runt 7 månader...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?