Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Inte råkar du ha sisådär 2,5-3m grön velour som du vill bli av med? Eller vet du någon affär som har superdunder-rea på drakgrön velour?
Användarens profilbild
Av Anso
*tass*
Vill också veta! :lol:
Finns nog på Mimmis e-butik men jag vet inte om det är REA, hör med henne, finns på lager men hon kan ta hem vet jag. Kostade bortåt 140-150:-/metern har jag för mig. :wink:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Anso skrev:*tass*
Vill också veta! :lol:
Finns nog på Mimmis e-butik men jag vet inte om det är REA, hör med henne, finns på lager men hon kan ta hem vet jag. Kostade bortåt 140-150:-/metern har jag för mig. :wink:
Får höra med henne! Men jag hoppas att jag finner något mer plånboksvänligt, blir en dyr drake annars :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det är skitsvårt att hitta grön velour. Jag beställde från mimmis, men den var mer ljusgrön/mintgrön än jag ville ha. När jag var i Stockholm senast köpte jag knallgrön velour på Krabat, jättefin men inte billig. Tror den kostade 220:-/m

Hur grön ska den vara? Jag har ev grönturkos velour som jag kanske kan tänka mig att sälja, beroende på hur mycket jag har.
Användarens profilbild
Av teres
Har du kollat stoff och stil? Jag har köpt grön velour där.
Användarens profilbild
Av Anso
Beckah82 skrev:Så här grön?

Bild
Oooo, den var GRÖN! :D Var hittar man sån grön velour..... :roll: ?
Användarens profilbild
Av Silverälva
Beckah82 skrev:Så här grön?

Bild
Det där ser ut att passa perfa!
Användarens profilbild
Av Silverälva
Knyttet & K skrev:Det är skitsvårt att hitta grön velour. Jag beställde från mimmis, men den var mer ljusgrön/mintgrön än jag ville ha. När jag var i Stockholm senast köpte jag knallgrön velour på Krabat, jättefin men inte billig. Tror den kostade 220:-/m

Hur grön ska den vara? Jag har ev grönturkos velour som jag kanske kan tänka mig att sälja, beroende på hur mycket jag har.
Kan också vara intressant! Kan du ordna bild tror du?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Vi skulle få hem lite nya velourtyger i veckan men vet inte om vi får grön.... :roll:
Jag har en bit riktigt mörkgrön velour ligger men det blir nog fel till en drake.... 8)
Användarens profilbild
Av Kate
Jag har ca 2,10 m (1,65 m bred) ärtgrön krossad velour. Samma färg som Beckah's. Blir det för lite?
Användarens profilbild
Av Kate
florin skrev:Ohlssons Tyger här i Luleå har fått hem bla grön velour, kostar 99:-/m...
Mitt tyg är köpt på Ohlssons tyger i Sundsvall.
Användarens profilbild
Av Panakeia
kan ju anars tipsa om att det som för mig iaf är "riktig" velor och den som e allra allra goooooosigast är den som e 100% bomull....dvs går uuuutmärkt att fäga!!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag var på Stoff & Stil igår och dem hade för 79,- metern. Dem har inte allt på hemsidan så maila och fråga.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?