Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Emmiez skrev:hur kan det vara så att det avlastar olika om man knyter fram eller bak?man får ett extra varv runt höfterna och då kommer mer av tyngden ner dit. sen är det skönt att slippa knuten i ryggen också tycker jag
jag är inte så insatt ännu
diddeldi skrev:ja att det är skönt att inte ha en knut i ryggen håller jag med om, men jag förstod inte varför det skulle vara mer avlastning fram, men det låter ju sant som du säger att man får mer tyngden på höfterna om man knyter ett varv till, hade inte tänkt på detEmmiez skrev:hur kan det vara så att det avlastar olika om man knyter fram eller bak?man får ett extra varv runt höfterna och då kommer mer av tyngden ner dit. sen är det skönt att slippa knuten i ryggen också tycker jag
Emmiez skrev:Det är dessutom betydligt svårare att få knuten bra när man knyter bak, och då drar man inte åt midjebandet så hårt som det skulle behövas, och ett slappare midjeband ger sämre avlastning.diddeldi skrev:ja att det är skönt att inte ha en knut i ryggen håller jag med om, men jag förstod inte varför det skulle vara mer avlastning fram, men det låter ju sant som du säger att man får mer tyngden på höfterna om man knyter ett varv till, hade inte tänkt på detEmmiez skrev:hur kan det vara så att det avlastar olika om man knyter fram eller bak?man får ett extra varv runt höfterna och då kommer mer av tyngden ner dit. sen är det skönt att slippa knuten i ryggen också tycker jag
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?