Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Sitter och funderar på vad som ska med till fjällen över jul och nyår. Vagnen måste med för två veckor utan bästa stället att sova ute på det går ju liksom bort... Därmed är det väldigt begränsat med packutrymme! Självklart måste även bärdon med, men frågan är hur många?

MeiTai:en ska med, för den kan sambon tänka sig att bära i. Men sedan vill jag ju ha en eller kanske två sjalar. BBslen är ju juligt röd men tar större plats än Elisan som jag har matchande (mycket viktigt! :wink: ) mössa, vantar och fuskpolo till :D
Hmmm... dagens onödigaste fråga kanske men jag tar tacksamt emot allas funderingar i frågan :)
Användarens profilbild
Av viola
MT + Elisan säger jag.... matchning är ju viktigt. :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
viola skrev:MT + Elisan säger jag.... matchning är ju viktigt. :lol:
:iagree: :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
sacha42 skrev:
viola skrev:MT + Elisan säger jag.... matchning är ju viktigt. :lol:
:iagree: :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Inte ett dugg onödig fråga alls, jag har samma "problem" :lol: Det här är ju viktiga saker ju!

I fråga om valet så håller jag med övriga =)

Vilket fjäll ska ni till? Vi ska till Vemdalen!
Användarens profilbild
Av Björklöv
mari_tres skrev:Inte ett dugg onödig fråga alls, jag har samma "problem" :lol: Det här är ju viktiga saker ju!

I fråga om valet så håller jag med övriga =)

Vilket fjäll ska ni till? Vi ska till Vemdalen!
:D Ja, det blir nog bäst så...

Inte så långt från Vemdalen, vi ska till Ramundberget.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Björklöv skrev:
:D Ja, det blir nog bäst så...

Inte så långt från Vemdalen, vi ska till Ramundberget.
Jaha, vad kul! Där var vi sista april 2006 och skulle ha varit där -07 också, men då hade jag BF.... *s*
Användarens profilbild
Av Scharlott
Härligt att höra att det är flera som skall till Vemdalstrakten. I år firar vi julen hos svärföräldrarna som har stuga på Vemdalsskalet. Vi har varit där i flera år nu, både julhelger (dock inte varje jul) och oftast en vecka varje år längre fram på våren på skidsemester. Vagnen har oftast stannat hemma. Istället har trikåsjal, microfleecesjal, vävd långsjal och Ergo fått följa med 8)

Er MT är ju suverän att ta med både för att maken vill bära i den och för att den går bra att ha både under egna jackan och utanpå beroende på hur man klär barnet. Sedan skulle jag satsat på att ta med Elisa :D
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag föll nyligen för ett erbjudande från TV-Shop :oops: de säljer en produkt som de kallar för Super Pack och som jag fick hem i lördags (lång leveranstid så det löser inga snabba packproblem), men i alla fall så är det en slags plastpåse med ventiler och zip-lock. Man knölar ner tyger, täcken, kuddar, kläder mm i påsen. Stänger zip-locken och pressar ut luften och helt plötsligt tar grejerna mycket mindre plats. Jag tänker att en sådan påse skulle vara perfekt om man vill få med sig flera sjalar på resor! Jag funderar också på om det skulle fungera med en vanlig zip-lock påse om man lägger i sjalen, och sedan rullar den från botten och mot låset och klämmer fast den. Jag har tänkt testa detta någon gång eftersom påsarna jag köpte från TV-shop :oops: :oops: var ganska dyra.

För övrigt skulle jag också tänka på att det matchade! Det blir roligast så!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?