Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Nu har jag bestämt mig för att ta julklappspengarna och köpa en Didy. Då kan jag dessutom låna ut Babun till syster med strax ny bebis. Didy blev det för att jag tycker de är finast. Men det är inte enkelt ändå. Jag har letat bilder men behöver mer hjälp, snälla.

Hur ser de här ut i verkligheten?
Till ---
Bild

Julian ---
Bild

Paul ---
Bild

Olaf ---
Bild

Jag funderar på om de tex ser tråkiga ut när man knyter, om färgerna är bleka eller skrikiga, hur mönstret träder fram osv.

Jag tar 38-40 i tröjor och har tänkt att köpa 5,2 meter så jag kan få knuten fram i omslutet-kryss. Det borde väl bli bra? (Bär bara på magen med sjal nu. Men det blir ng på ryggen när det bilr varmare ute. Tills det blir det rygg mha Onbun.
Användarens profilbild
Av Anna
Här är en "Till" som blivit ringsjal.
Bild
Senast redigerad av Anna den mån dec 05, 2005 18:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mica
Den var ju snygg!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Hejsan !! jag kan fatta din velighet !! dem är ju super snygga allihopa !!

Här finns det lite bilder på dem !!:shock: (jag har ju inga bilder men givet vis åsiketer :oops: hehe....)

http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/index.php

Jag har ju ingen av dem men gillar klart kvaliten på Olof :lol: (samma som min Lena ) Den är inte så jätte mjuk i början men blir mjukare för var gång den använd ! o har man en mangel så hjälper det klart !!
:lol: :)

Julian o Paul är i Ljusaste laget tycker jag :) o Julian gillar jag oxå men den är på tok för kall jag har för min smak !

Till den är fin o samma kvalisort som Olof har jag för mig !!
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag tycker absolut du ska köpa en Julian som jag sen kan köpa av dig när du tröttnat på den...
Användarens profilbild
Av mica
Tack för tipsen.
Olaf verkar ju jättefin men jag är nog en mer grå-blå person.

Usch vad svårt.
Användarens profilbild
Av emmahawk
När jag kände på "jonas" så blev jag otroligt imponerad av hur mjuka och tunna de killarna är! Helt annorlunda mot både indio väven och även de randiga. Sen är ju det också en smaksak, en väl använd randig och också indio blir ju också jättemjuk, och möjligen så avlastar de en aning, aning bättre under riktiga långbärar pass än de allra tunnaste: julian, paul och jonas. Kanske skaffa en julaian el paul först nu när barnet är lite mindre, tyget är superduper mjukt direkt, så kan du komplettera med en av de andra sedan. :wink: Tro inte att detta är det sista färgdilemmat du står inför! :lol:
Användarens profilbild
Av mica
Tack emmahawk. Vad bra med mer info.
Ja, det lutar åt Julian eller Paul.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?