Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tre töser
Hej på er!
Ska ha bäs i slutet av april, (om allt går bra) :D
Har tittat på en bb-slen! den vävda är jag mest sugen på för jag kommer ej ha rås att köpa mer än en.. Så nu undrar ju jag är detta ett bra val??
Tack för hjälpen!! :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
Absolut! Anser man sig bara ha råd med en sjal ska man ta den man kommer ha mest och längst användning för, då är en diagonalvävd sjal bäst. Lycka till :D Själv har jag bara haft vävda sjalar och det har funkat bra även från början.
Av tre töser
men är bb-slen bra ??
Nån som provat??
finns det någon bättre nybörjarsjal?
Användarens profilbild
Av sacha42
Har/haft 4st BB-slen och jag gillar dem. Snygga, mjuka, fina färger och lättknutna :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tycker bb slen verkar vara en kanonsjal!! har aldrig ägt nån men har provkutit ett par stycken -

Ett annat sätt att vara rätt säker på att en sjal e bra e å kolla begagnatmarkanden - om det aldrig kommer ut nåra begagnade innebärj u det att folk e så inibänken nöjda med dem!!!:wink: å det är ett syndrom men bb slen (det är därför jag inte har nån :oops: jag köper bara begagnat!)
Användarens profilbild
Av korell
Panakeia skrev:jag tycker bb slen verkar vara en kanonsjal!! har aldrig ägt nån men har provkutit ett par stycken -

Ett annat sätt att vara rätt säker på att en sjal e bra e å kolla begagnatmarkanden - om det aldrig kommer ut nåra begagnade innebärj u det att folk e så inibänken nöjda med dem!!!:wink: å det är ett syndrom men bb slen (det är därför jag inte har nån :oops: jag köper bara begagnat!)
Kan bara hålla med :)
Av Käthe
Har en bb-slen, jag tycker den har allt man begära av en sjal, jag är själv nybörjare men har inte tyckt den varit svår att knyta alls, dessutom sitter den väldigt bra fast, glider inte trots att tyget är mjukt och inte strävt. Tyckte mest om den av alla jag provade. Dock ska jag sälja den nu, men det beror bara på att vi bär så mycket i beco nu istället, särskilt min man.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?