Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
var kan man köpa bokstäver till silver smide. som man trycker/slår/bankar
in i silvret? har panduro eller :roll:
Användarens profilbild
Av aha
jula, clas ohlson, slöjddetaljer
Användarens profilbild
Av 4ungar
tackar för det :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
så ja då bockar vi av den julklappen :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Julklappslistan krymper? Grattis!!!
Men, var köper man silver då undrar en nyfiken som kanske vill skaffa sig en ny hobby om 10 år när hon har fått 48-timmarsdygn..... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av aha
Anso skrev:Julklappslistan krymper? Grattis!!!
Men, var köper man silver då undrar en nyfiken som kanske vill skaffa sig en ny hobby om 10 år när hon har fått 48-timmarsdygn..... :roll: :lol:
Slöjddetaljer har silverplåt i olika tjocklekar.
Användarens profilbild
Av Anso
aha skrev:
Skoj! Då får jag invänta de där 48-timmarsdygnen då bara..... :D
Av tumbler
Nu har jag varit inne och titta på slöjddetaljer... men jag hittar varken bogstäver eller silverplåt... :oops: Är det jag som är blind eller?? Hjälp!

ändring: har hittat plåt, men jag hoppades dom hade redan skurna stycken... bokstäver hittar jag inte till det.
Användarens profilbild
Av 4ungar
sök på stans så kommer bokstäver fram :D tog lite tid innan jag kom på det men bokstävernas bästa pris var clas olson, dubbelt så dyrt på slöjddetaljer. :roll:
Användarens profilbild
Av florin
Köp inte silver på slöjddetaljer! Mycket bättre pris och bättre service hor Konrad Wahlströms eller Sargenta. Sargenta har ingen hemsida men googla lite så hittar du adressen. Hos dessa kan du köpa stämplar. De från Jula och andra billiga ställen är INTe ens i närheten av lika snygga, lätta att använda eller samma kvalité. Vi köpte på Jula för att testa och det blir inte snyggt! Bokstäverna går inte ner i silvret på samma sätt och man måste slå mycket håradare vilket resulterar i att silverplåten böjer sig...

http://www.konradw.se/
Användarens profilbild
Av florin
aha skrev:
Fast de är ju väldigt tunna... Ska man kunna stämpla utan att plåten blir deformerad så behövs lite grövre plåt...
Användarens profilbild
Av 4ungar
florin skrev:Köp inte silver på slöjddetaljer! Mycket bättre pris och bättre service hor Konrad Wahlströms eller Sargenta. Sargenta har ingen hemsida men googla lite så hittar du adressen. Hos dessa kan du köpa stämplar. De från Jula och andra billiga ställen är INTe ens i närheten av lika snygga, lätta att använda eller samma kvalité. Vi köpte på Jula för att testa och det blir inte snyggt! Bokstäverna går inte ner i silvret på samma sätt och man måste slå mycket håradare vilket resulterar i att silverplåten böjer sig...

http://www.konradw.se/
tack för det rådet så man inte ger bort något som är kasst :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?