Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Ibland vill jag samla ihop småprojekt jag har gjort, tänkt på eller sett, i typ ett litet häfte och ge bort till barn. Alla möjliga pysselsaker, små mönster till små syprojekt, trolldegsrecept, mallar till saker man kan göra i kartong och papper osv.

Problemet som jag ser det är att det inte är en unik idé, och jag vet inte om det finns barn som skulle uppskatta nåt sånt. Och knappt nåt jag gjort är ju *mina* idéer, snarare allmängods.

Alltså jag skulle inte vilja skriva en "bok" och ge ut, utan bara ha allt samlat, och dela med mig till såna som skulle uppskatta det. Min 'grej' är ju att ta fram mönster snarare än att producera.

Har du några drömmar för dina projekt?
Av surftrollet
florin skrev:Jag tycker att du ska starta en hemsida där du delar med dig av dina mönster och ideér :lol:
Det har jag redan till viss del. ;) Fast det är nåt speciellt med att ha saker på papper tycker jag.
zmurfan skrev:Finns en väldigt bra sida här:

http://www.skapligtenkelt.se/
Den är trevlig! :tumsup:
Användarens profilbild
Av florin
esarina skrev:
florin skrev:Jag tycker att du ska starta en hemsida där du delar med dig av dina mönster och ideér :lol:
Det har jag redan till viss del. ;) Fast det är nåt speciellt med att ha saker på papper tycker jag.
Å var har du denna sida???
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?