Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jiny
Jag insåg idag när vi var på badhuset hur praktiskt det skulle vara med en vattensjal. Jag som inte fattat vitsen med den tidigare... :oops: :roll:

Nåja, jag fick använda min vanliga ringsjal och det funkade ju, men en vattensjal hade varit bättre. Då hade jag inte behövt ta ur Viktor för att gå i bassängen eller för att duscha.

Så nu ska jag införskaffa en vattensjal! Vilken är den bästa? Hurdan vill man ha. Jag såg nån variant där den var bredare där barnet satt och som hade olika storlekar, är det bra?
Vem säljer vattensjalar?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag har en som LOOMA sytt som är toppen!
Hör med dem om de kommer göra fler vatten-ringos!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag har haft tunn bomullsringsjal i simhallen... Den torkar ju fort :D

Fast jag har inte badat med den i bassängen förstås. :shock: Fast :oops: :oops: på babysim påstår de ju att småbarn under 1-1,5 år inte ska bada i de vanliga bassängern för temperaturen är för låg... Frestar visst på hjärtat. Inte ens i tempererad bassäng (32-34 grader typ) ska man bada så länge med en bebis...

Hoppas jag inte lät som en besserwisser nu, för det var inte meningen :oops: :roll:

Min mamma brukar säga att hennes 4 barn minnsann badat i både sjöar och bassänger ända från bebisålder utan att ha tagit nån skada av det. Jag vet inte vem man ska tro på, mamman som rättfärdigar sitt föräldraskap eller babysimsinstruktörer som vill att alla bebisar bara badar hos dem och ingen annanstans. :? :wink:
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag sydde en själv av fodertyg från stoff och Stil, sånt med hål i. Det var INTE bra. Ostadigt och vingligt till stora, rörliga pojkar ;) Jag vet att babyheaven har. Jag tror att de är stadigare, fast jag vet ju inte. Jag har ju inte ens sett dem live... :roll:
Användarens profilbild
Av Jiny
Fast jag har inte badat med den i bassängen förstås. Fast på babysim påstår de ju att småbarn under 1-1,5 år inte ska bada i de vanliga bassängern för temperaturen är för låg... Frestar visst på hjärtat. Inte ens i tempererad bassäng (32-34 grader typ) ska man bada så länge med en bebis...
Jo, jag vet och jag tänkte inte simma omkring med honom direkt, mest gå i och sen upp igen. idag var vi nog i nån halvminut åt gången och mesta delen av tiden gick vi vid sidan om bassängen. Tyckte också att vattnet var för kallt för att ha honom i. Han var mest i med benen dessutom. Oj, så jag ursäktar mig... :oops:

Och du lät inte alls som en besserwisser, Sara! Jättebra att dela med sig av vad man vet!

Ska kolla runt lite vad det finns!
Användarens profilbild
Av sus
Tiz skrev:Jag sydde en själv av fodertyg från stoff och Stil, sånt med hål i. Det var INTE bra.
Så konstgt, för jag sydde också en själv i sånt fodertyg (fast jag hade köpt det i den lokala tygaffären) och den funkar jättebra. Jag har dock inte haft tillfälle att testa den i vatten änu, men jag har burit runt Majken i nästan en timme i den utan problem. Jag blev ju lite trött i axeln till slut, men vingligt var det inte.

Enligt de 2 olika babysimsinstruktörer vi haft så kan inte barn reglera tin kropstemperatur ordentligt förän de är ca 3 år. Innan dess kan de inte själva känna när de blir nerkylda och reagera på det på rätt sätt. Sant eller inte vet jag inte, men mina ungar trivs inget vidare i kalt vatten i alla fall.
Av Elisa
Jag har en Taylormade från Babydesign och tycker den är jättebra. Den sitter särskilt bra när man har nästan ingenting på. Jag gillar de stora ringarna. Möjligen är min lite onödigt lång. Har ju förstås inte provat någon annan vattensjal att jämföra med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?