Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, hur bär man enklast om man inte kan ha ryggsäck?

Jag har lurat lite på thaiväska som man tar på innanför barn och sjal, någon som provat det?

Eller är det kanske inte så jobbigt att bära en kasse i handen som jag föreställer mig? (För jag behöver ju bara bära den till dagis, när vi hämtat Karin kan den åka i vagnen..)

Hur bär ni andra som bär barnen på ryggen?
Eller är det nu det är dags för mig att lära mig av med att alltid släpa på en massa prylar som man bara behöver i undantagsfall.....?
Användarens profilbild
Av Blixa
Har jag lite saker tar jag dem i en kasse eller väska i handen. Är det mer får de åka tantvagn. Har aldrig gillat att knyta fast saker mellan mig och barnet och har heller aldrig fått det bekvämt med en thaiväska över mig och barnet.
Av Gummi
Jag har en dra-maten som jag använder då jag bär och handlar mat.

Annars så försöker jag att inte släpa med mig massa saker, tar med typ en blöja, mobil, nycklar och visa kort. :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
thaiväska utanpå sjalen och barnet tycker jag. och så ska man inte fylla den för mycket :wink:
Av eamane
Jag har haft thaiväskan innanför barn och sjal. Lite extra koll så den ligger slätt så det inte blir buckligt och obekvämt så funkar det bra.
Användarens profilbild
Av anilov
Jag tar ryggsäcken på magen. Funkar ok om det inte är för breda axelremmar, som på Kånken, och om man inte har för mycket tyg över axlarna/i armhålorna. Man kan justera ut axelbanden en del. Ungefär som jag bär min dagsäck när jag fjällvandrar.
Av surftrollet
Jag har en skötväska med knäppbart axelband så jag sveper den om oss och knäpper. Thaiväska tycker jag är svårt att få över huvudet på barnet där bak, men jag funderar på att sy en med knäppning.
Kaffemoster skrev: Eller är det nu det är dags för mig att lära mig av med att alltid släpa på en massa prylar som man bara behöver i undantagsfall.....?
Jag kör lite olika varianter med kasse i handen, ryggsäck på magen och ibland dramaten, men jag tycker det viktigaste är att inte ha med sig så mycket. Men med blöjor, ombyte, extratröja, mellanmål, regnkläder så drar det ju lätt iväg...
Senast redigerad av Korp den tis dec 11, 2007 12:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag använder tantväska (väska med hjul) oavsett hur jag bär.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag kör med thaiväska, fast oftast den lilla modellen och så låter jag den bara hänga över en axel.
Detta har lärt mig att inte bära med mig massa onödiga saker :wink:
Användarens profilbild
Av soffan
Dum fråga kanske men vad är en thaiväska??
Användarens profilbild
Av soffan
Det såg ju praktiskt ut!!
Och ååååå va fina ni var på bilden, snyggt med matchande väska till sjalen :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?