Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Närmare bestämt en laptop väska. problemet är att jag inte vet hur stor en standard laptop är. och hur brukar de skyddas i väskan?
Användarens profilbild
Av elli
Du kan ju ta och kolla in måtten på lites väskor som säljs eller lista ut vad de är för modell på laptopen som skal vara i väskan för så kan man nog få måttet via beskrivningen av den datorn på nån dator sida.
Användarens profilbild
Av Fryle
När det gäller skyddet hade jag nog fodrat med liggunderlag.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Fryle skrev:När det gäller skyddet hade jag nog fodrat med liggunderlag.
:iagree:
Användarens profilbild
Av funshine
ytterliggare en present ska fixas. någon som har ett förslag på en rolig friluftspryl man kan sy själv.

För övrigt tycker jag att det är väldigt elakt att skaffa barn så att 20-års fest, studentfirande och konfirmation infaller på samma gång. För att inte tala om att mamma i familjen dessutom fyller år hon också dock inte jämt tack och lov.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har kört liggunderlag i min datorväska. Tänk på att det som är ALLRA viktigast att skydda är sidorna. Så, det räcker liksom inte att täcka de stora ytorna och skippa hörnen...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har kört liggunderlag i min datorväska. Tänk på att det som är ALLRA viktigast att skydda är sidorna. Så, det räcker liksom inte att täcka de stora ytorna och skippa hörnen...

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
funshine skrev:ytterliggare en present ska fixas. någon som har ett förslag på en rolig friluftspryl man kan sy själv.

För övrigt tycker jag att det är väldigt elakt att skaffa barn så att 20-års fest, studentfirande och konfirmation infaller på samma gång. För att inte tala om att mamma i familjen dessutom fyller år hon också dock inte jämt tack och lov.
Friluftspresent. Det beror lite på hur friluftiga de är, men när jag var ute på vandrade eller bodde i tält så var en av de mest finurliga sakerna packpåsar. Vi sydde i fodertyg (kan nog funka med ett tunnt bomullstyg också, det får inte väga för mycket bara) vill jag minnas och så dragsko längst upp. I flera olika färger. Vill man lyxa sig så kan man sy på applikationer på de olika påsarna.

//Kaja
Användarens profilbild
Av tweed
När vi skulle fjällvandra fick svärmor tag i ett gore-tex tyg som hon sydde packpåsar av. Jättepraktiskt med fuktskyddade påsar som inte suger åt sig vatten om det regnar när man ska ha upp något ur ryggsäcken.
Användarens profilbild
Av Fryle
Ska det bara vara en liten present tycker jag det är trevligt med ett hopvikbart och personligt sittunderlag med vaxduk på ena sidan och fleece på den andra.
Användarens profilbild
Av funshine
Fryle skrev:Ska det bara vara en liten present tycker jag det är trevligt med ett hopvikbart och personligt sittunderlag med vaxduk på ena sidan och fleece på den andra.
nja det körde jag i julklapp så det blir nog lite tjatigt.
Användarens profilbild
Av funshine
ska fundera på packpåsar men det känns lite för litet för en studentpresent.
Användarens profilbild
Av funshine
Kaja skrev:Jag har kört liggunderlag i min datorväska. Tänk på att det som är ALLRA viktigast att skydda är sidorna. Så, det räcker liksom inte att täcka de stora ytorna och skippa hörnen...

Bild

//Kaja
gissa vem som gav mig iden från första början. Min blir nog något mindre iögonfallande dock.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?