Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu går banne mig maskinerna varma. Varenda kväll så sitter jag och syr. Jag har flera grejer som inte är riktigt klara, bland annat så ska jag fixa en klänning till dottern till deras maskerad i morgon och då ska kjolen fästas på livet och så ska det till något kring halsen också, men det börjar närma sig.

Här är nattens skörd...
Först en omlottklänning. Tyget är från 70-talet och mönstret från början av 70-talet. Helfodrad, så den är faktiskt vändbar. Knäpps på axlarna.
Bild

En likadan, fast med turkost foder
Bild

Denna omgångs favorit tror jag. Det är en gardin som har fått sätta livet till och Ellen blev väldigt glad i "gubba".
Bild

En snabbis-kjol. Mjuk babycord och mudd i midjan. Observera fållen med turkos söm. Lite nöjd med den....
Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vilka fina kläder du syr!
Användarens profilbild
Av Monia
Superfint!!!! gillar modellen på klänningarna (och knapparna)
Användarens profilbild
Av Camilla74
Gud vilka snygga plagg! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Jättefint! Flitens lampa lyser!
Användarens profilbild
Av tulasi
Gahhh!!!! :shock:

Gud vad du är duktig Kaja!!! :urule: :urule:
Användarens profilbild
Av Bina
:app: SUPERFINT!
Användarens profilbild
Av Kaja
Tackar! Misstänker att det kommer ytterligare en bild på forumet idag om posten samarbetar...

Jag har så mycket jag vill sy, men så få timmar att sy på. Och ärligt talat, tjejen KAN inte använda alla klänningar jag syr till henne, men det ÄR ju så roligt! Nu blir det nog byxor i nästa vända tror jag.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Annika80
vad fint! Sådana kjolar borde jag nog sy till äldsta dottern som inte vill ta på sig byxor längre, har ju massa turkos mudd hemma och säkert något tyg som matchar
Användarens profilbild
Av P
Vilka fina. Skulle villja ha tid och tålamod att sy jag med.
Av corona
Vilka fina kläder!! :loving:

Modellen på klänningen, med knapparnas placering...ljuvligt :heart:
Av eamane
Jättefint!

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?