Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Först ut en hoppe, som från början var en tunis, som sen blev lila 8) som sen blev den skönaste 'n världens skådat ;)

Bild

Bild

helt seriöst ;)

sen en väska jag sytt till dottran

Bild

och 2 hättor...

Bild

Bild
Senast redigerad av Elina den tor maj 24, 2007 12:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av aspen
vilka fina grejer!
har du sytt hättan efter mönster eller ? Jag är sugen att sy en till min "blir sjuk så lätt"-dotter men jag har inget mönster, är den lätt att sy?
Användarens profilbild
Av Elina
tack :D
Jo, jag har ett mönster, på storlek 50/52 och det är ju förstort.. men jag tog bara bort sömsmånerna, så sitter den perfekt på ett 45 huvud :D

Eftersom jag har fått detta mönster av en snäll sjalbarnare, så är jag gärna snäll och skickar det vidare ;)
Användarens profilbild
Av aspen
Elina skrev:tack :D
Jo, jag har ett mönster, på storlek 50/52 och det är ju förstort.. men jag tog bara bort sömsmånerna, så sitter den perfekt på ett 45 huvud :D

Eftersom jag har fått detta mönster av en snäll sjalbarnare, så är jag gärna snäll och skickar det vidare ;)
Åh tack gärna det:-)
Av corona
annelie skrev:
Elina skrev:tack :D

Åh tack gärna det:-)
Skulle du vilja skicka vidare till mig sen?? :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Är det ingen som kan scanna in det så att fler kan få del av det? :P
Användarens profilbild
Av milu
Vilka fina grejer du har sytt! Jag är också lite sugen på att få ett hättmönster... :D
Användarens profilbild
Av Elina
Tack!

Jag har ingen scanner tyvärr, men kanske jag kan posta till någon som har??

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?