- fre mar 30, 2007 14:56
Hur var det nu? VAr det någon som köpte den och som har testat om den är bra? (eller i alla fall okej?)
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Cilia skrev:Jag har IKEAS förra maskin (en Husqvarna) och den är helt OK. Det är några saker saom jag inte gillar ex att man inte ska ha två trådrullar på den (har bara en pinne) och att det inte finns så många trikåsömmar (de som finns är stooora). Men som sagt, jag har haft min sedan -94 och använt den en hel del. Min sele är sydd med den...Fast den nya varienten verkar ha flera pinnar men jag undrar om det fortfarande är husqvarna
letw83 skrev:som det ser ut på bilden verkar den inte ha nån typ av stretchsöm alls, vilket betyder att alla stickade tyger inte går att sy i. om jag endast fållade upp gardiner och byxor kanske jag skulle köpa den....inte annars. och jag kan ju säga att min pfaff för 3000 var på gnällen att klara det när jag sydde ny klädsel till vagnen med två lager manchester och ett lager vadd, så jag tvivlar på att den där klarar speciellt mkt.Fast bara för att en maskin är billig betyder ju inte att den inte är stark, min singer som inte kostade mycket ny (under 2000) klarar ganska tjocka lager. När jag sydde meitaien sist så var det 3 lager med väldigt grovt/tjockt tyg, 4 lager pearltyg och nått mer lager tyg från sittdelen i midjebältet och det gick att sy.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?