- fre sep 19, 2014 00:19
Någon mer än jag som tycker det börjar bli dags för ett sådant byte igen? 
Uppdatering:
Här kommer lite instruktioner.
Bytet går till så att alla som vill vara med anmäler sig genom att
1) skriva in sig på deltagarlistan i den här tråden med nick och lite information om vilka typer av garn, te och choklad hen föredrar eller vill undvika, eventuella allergier och annat som kan vara av betydelse för bytet
2) skicka ett pm till mig med namn och adress
Efter sista anmälningsdag lottar jag byteskompisar och meddelar var och en via pm vem hen ska skicka till och adressuppgifter till den personen.
Utifrån informationen som byteskompisen lämnat i listan här i tråden ska sedan 100g garn, 100g te och 100g choklad införskaffas och skickas senast överenskommet datum.
Alla är välkomna, såväl gamla som nya bytare!

Uppdatering:
Här kommer lite instruktioner.
Bytet går till så att alla som vill vara med anmäler sig genom att
1) skriva in sig på deltagarlistan i den här tråden med nick och lite information om vilka typer av garn, te och choklad hen föredrar eller vill undvika, eventuella allergier och annat som kan vara av betydelse för bytet
2) skicka ett pm till mig med namn och adress
Efter sista anmälningsdag lottar jag byteskompisar och meddelar var och en via pm vem hen ska skicka till och adressuppgifter till den personen.
Utifrån informationen som byteskompisen lämnat i listan här i tråden ska sedan 100g garn, 100g te och 100g choklad införskaffas och skickas senast överenskommet datum.
Alla är välkomna, såväl gamla som nya bytare!

Senast redigerad av Miltonia den ons okt 01, 2014 22:16, redigerad totalt 3 gång.