Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
Fick en tygsax igår när jag fyllde år (grattis Sandra!) av min mamma! JAg är vänsterhänt och det är såvrt at hitta bra saxar, plus att jag gillar att dy i linne...det gillar inte saxar....så, jag fick en ordentlig tygsax, och testade den lite granna genom att vika ocg rulla hiop linnetyg (det var det tjockaste/hårdaste jag hittade här hemma) till hårda rullar å veck å hadde mig, tills jag inte kunde klippa igenom för jag årkade inte, hade itne kraft nog, då tog sväfar över, tills inte han hade kraft nog....men saxen sa inte ett ljud! han som sålt saxen sa att den kan klippa igenom en femtioöring, och jag tvivlar INTE en sekund på det...
så, vad är så speciellt med det, ka nman tycka...? jo, den är LIK BRA ATT klippa suuuupertunna tyger! helt kanon! han sov visade mamma i afären sa att de hade haft sin sax i tio år utan att slipa den och då hade de ändå misshandlat den ordentligt (många kunder tror inte den KAN klippa femtioöringar och sånnt...) och den klipper fortfarande nästan lika bra, sa han....så, ni som syr mycket, den funkar lika bra för vänste rsom högerhäntta, detta är mitt tips till er;

http://www.slojd-skinn.se/upload/produkter/4.51.610.jpg

Vet inte om det är extakt den jag har ,det finns massor av olika sorter konsaterade jag när jag kikade lite snabbt... men jag tror att det är samma, sierra sharp 270 - 8, mundial.... var bar tvungen att dela med mig av detta fanatstska verktyg!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Mmmm...sjysst sax :tumsup:. Själv har jag bara en tygsax från Ikea, men den fungerar alldeles utmärkt i jämförelse med den gamla kökssaxen ;-)
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Buscilla skrev:Mmmm...sjysst sax :tumsup:. Själv har jag bara en tygsax från Ikea, men den fungerar alldeles utmärkt i jämförelse med den gamla kökssaxen ;-)
/Cecilia

:iagree:
IKEA är billigt och bra!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Dom har vi i skolan (jag jobbar som textillärare om någon missat det :wink: ) och jag kan bara hålla med om att dom är toppen!
Jag tror inte att jag skickat någon till slipning än och vi har haft dom i några år. Toppensaxar!!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
linafelicia skrev:(jag jobbar som textillärare om någon missat det :wink: )
Japps, det hade jag. Vilket underbart jobb :tumsup: :D
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Eld77
Nu blev jag lite besviken på trådinnehållet när jag läste rubriken "Världens bästa sex!". :D :D

Annars kan jag bara hålla med om att en riktig textilsax är guld värd. Jag älskar min Fiskars.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Eld77 skrev:Nu blev jag lite besviken på trådinnehållet när jag läste rubriken "Världens bästa sex!". :D :D

Annars kan jag bara hålla med om att en riktig textilsax är guld värd. Jag älskar min Fiskars.
ja...det är ju också gör det själv....sort of.... :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av nennie81
Eld77 skrev:Nu blev jag lite besviken på trådinnehållet när jag läste rubriken "Världens bästa sex!". :D :D
Har set rubriken flera gånger och varje gång läser jag fel :oops: :oops:
Vad tror ni Freud skulle sagt :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii

Jaa...jag läste oxå det... :oops:
Användarens profilbild
Av Nova
Också förvirrad nu. :hellu:
Mer än vanligt...
Ingen borde få byta sitt Nick eller Avatarbild!!!
Eller jo, det klart man får. :lol:

Vad kostar en sådandäringa supersex,
eh, jag menar supersax?
Av Mumskickan
Nu har jag fått min som jag vann på e-bay, och den var verkligen SUPER
Tack för bra tips :)
Av JosseS
Tack för tipset om saxen :-) Den enda gången som det är besvärligt att vara vänsterhänt är när man ska klippa och kalligrafera. Nu är det ena löst då!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?