Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
skulle beställa ringar från Slingrings igår kväll. Gjorde min beställning och skulle slutligen betala. Paypal eller kreditkort. Tyckte att det var på tiden att jag skaffade mig ett PayPalkonto. Sagt och gjort. Registrerade mig där och fick kontot. MEN sedan upptäcker jag att det tar flera dagar att överföra pengar från min bank till Paypal, eftersom det är en vanlig bankgiroöverföring man gör. I bekräftelsemailet från Slingrings står det betalnigssätt Paypal. Men jag hittar inte var eller hur jag ska kunna betala min liggande order, när jag väl får in pengar till mitt Paypalkonto.
Någon som har råkat ut för samma sak? Sedan undrar jag att om det nu är så att det tar flera dagar att föra över pengar, har ni då alltid pengar liggande i erat Paypalkonto för spontan shopping????

Skulle ha betalat med kreditkortet...*suck*

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Kunde du inte betala med paypal direkt? Om man kopplar det till kredikortet (visa) så kan man handla för 7000 utan att man behöver sätta in pengar på paypal-kontot.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:Kunde du inte betala med paypal direkt? Om man kopplar det till kredikortet (visa) så kan man handla för 7000 utan att man behöver sätta in pengar på paypal-kontot.
VA!! Hade jag ingen aning om :shock: . Jag testade inte ens att betala eftersom kontot var tomt :roll: . Du vet förstås inte hur man betalar i efterskott, dvs när man redan har stängt ner betalningsrutan?
Suck, jag ska inte hålla på med sånt här *morrar*

Jag vill ju bara ha min ringar...

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har också gjort så, men med babykind. Jag mejlade och sa det och då skickade han en länk till mig så det gick att betala snabbt och lätt!
Användarens profilbild
Av Gurli
Har inget svar på din fråga. Men om du gör en ny beställning kanske vi kunde beställa tillsammans?
Är sugen på att sy en ringsjal (sedan jag såg din underbara:).
Användarens profilbild
Av diddeldi
har du testat att logga in på ditt konto på slingrings? kanske går att betala därifrån tänkte jag.
Användarens profilbild
Av Buscilla
diddeldi skrev:har du testat att logga in på ditt konto på slingrings? kanske går att betala därifrån tänkte jag.
Jupps, hittar inget där dessvärre *arghhhh*... Har mailat Slingrings men inte fått svar än.

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:Jag har också gjort så, men med babykind. Jag mejlade och sa det och då skickade han en länk till mig så det gick att betala snabbt och lätt!
Har mailat Slingrings men inte fått något svar än. Vill ju helst ha ringarna IGÅR... :roll:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Gurli skrev:Har inget svar på din fråga. Men om du gör en ny beställning kanske vi kunde beställa tillsammans?
Är sugen på att sy en ringsjal (sedan jag såg din underbara:).
Hade faktiskt tänkt höra efter om någon var intresserad härifrån :-). Nu har jag ju en order liggandes. Måste se vad som händer med den först.
/Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?