- fre mar 17, 2006 21:17
Jag tänkte sy en fleece bärpåse, men undrar lite över storlek, hur tight ska den sitta?? Behöver man fålla fleece??
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
April skrev:Ja, fleece ska kännas lite litet från början. Det töjer ju sig något - precis som ett par sköna jeansHur mycket töjer det sig? Töjer det sig mer och mer ju mer man använder, eller bara till en viss gräns?Så jag hade nog hellre satsat på lite tajtare
Kram
smurfis skrev:... lite både och ... Första gången man använder den töjer den till sig, sen töjer den mer och mer vartefter man använder den, sen när man tvättar den går den tillbaka nästan helt och sen börjar det om. Det är som med knän på jeans.April skrev:Ja, fleece ska kännas lite litet från början. Det töjer ju sig något - precis som ett par sköna jeansHur mycket töjer det sig? Töjer det sig mer och mer ju mer man använder, eller bara till en viss gräns?Så jag hade nog hellre satsat på lite tajtare
Kram
tinaw skrev:Ok, så det går tillbaka vid tvätt iallafall? Jobbigt annars om det hela till slut hänger vid knäna.smurfis skrev:... lite både och ... Första gången man använder den töjer den till sig, sen töjer den mer och mer vartefter man använder den, sen när man tvättar den går den tillbaka nästan helt och sen börjar det om. Det är som med knän på jeans.April skrev:Ja, fleece ska kännas lite litet från början. Det töjer ju sig något - precis som ett par sköna jeansHur mycket töjer det sig? Töjer det sig mer och mer ju mer man använder, eller bara till en viss gräns?Så jag hade nog hellre satsat på lite tajtare
Kram
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?