- sön jan 16, 2011 20:43

En heldräkt till bebis i magen, stl 62 skulel det bli enligt mönstret, men trots att jag sket i sömnsmån så blev den ca 68. Men jag blev nöjd.

body till bebis i magen. tog efter stl 50 utan sömnsmån, blev kanske 56.

Och sen var jag ju tvungen att sy till mina barn utanför magen med.
Så roligt med en syhelg i helgen, men det tar lång tid att sy! Första gången jag kantbandade (manuellt i vanlig maskin.
), så jag är rätt nöjd över resultatet. Men är alla mönster i ottobre så stora i storleken? Hur ska jag få till något nyfödd plagg? 
Nu har jag gjort ännu mer.
Är så nöjd, funderar till och med på om jag vågar göra något alster och ge bort i nyssföddpresent.

Alla bodys är gjorda av samma mönster, och alla midjebyor också. På sista bilden visar jag att jag har "växamudd" på dom. Den stora bodyn på sista bilden blev ju inte så bra för omlotten gick ju kant i kant, men den får duga.
Känns som att vi inte kommer behöva köpa så mycket kläder till bebisen, för man hinner sy mycket till i juni.

En heldräkt till bebis i magen, stl 62 skulel det bli enligt mönstret, men trots att jag sket i sömnsmån så blev den ca 68. Men jag blev nöjd.

body till bebis i magen. tog efter stl 50 utan sömnsmån, blev kanske 56.

Och sen var jag ju tvungen att sy till mina barn utanför magen med.

Så roligt med en syhelg i helgen, men det tar lång tid att sy! Första gången jag kantbandade (manuellt i vanlig maskin.

Nu har jag gjort ännu mer.

Alla bodys är gjorda av samma mönster, och alla midjebyor också. På sista bilden visar jag att jag har "växamudd" på dom. Den stora bodyn på sista bilden blev ju inte så bra för omlotten gick ju kant i kant, men den får duga.

Senast redigerad av knutschen_lee@hotmail.com den ons feb 02, 2011 15:41, redigerad totalt 1 gånger.