- ons feb 11, 2009 15:42

Sino, Chokladgås, UllIndio, Hemsydda MT, Sele, Hampa/Ramie Sjal!
Tygisar+EC!
Jag kunde inte motstå en gammal Brio sitt, med nästan liggläge i mörkblå manchester förra v. på Röda Korset! (min 2a fyndade vagn därifrån!
)
Och det var tur det! Förr nu har Knorren pajat!
Sitt läget går bara att ha i ligg läge och det blir som en uppåtknöl under Fs rygg...
Eftersom Brion har stumma rätt små hjul så är det Enormt jobbigt att dra den här i snön
ja bra träning, visst! Men inte för mitt humör!
Knorrhjulen passade på vagnen!
MEN, då är brions broms ivägen, som är fastsatt i hela underedeskorgen. En för övrigt jättebra stor korg och en säker bra broms som slår till på båda bakhjulen.
Nån som har tips på hur jag ska lösa det med bromsen, utan att ha sönder vagnen alltför mycket, det är ju synd på en sån fin orginalvagn!

här är bromsen i ej bromsat läge. Knorrhjulen är ju större och hamnar med däcket i broms"stången"
Kan man böja eller förlänga och böja bromsen så att man fortfarande kan bromsa vagnen?

Och det var tur det! Förr nu har Knorren pajat!

Eftersom Brion har stumma rätt små hjul så är det Enormt jobbigt att dra den här i snön

Knorrhjulen passade på vagnen!

Nån som har tips på hur jag ska lösa det med bromsen, utan att ha sönder vagnen alltför mycket, det är ju synd på en sån fin orginalvagn!

här är bromsen i ej bromsat läge. Knorrhjulen är ju större och hamnar med däcket i broms"stången"
Kan man böja eller förlänga och böja bromsen så att man fortfarande kan bromsa vagnen?

Sino, Chokladgås, UllIndio, Hemsydda MT, Sele, Hampa/Ramie Sjal!
Tygisar+EC!