Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag köpte tre fina chitenges av Jenny och eftersom jag inte har någon som vill bli buren i dem vill jag sy något så att de fina tygerna kommer till användning. Första projektet är en chitengebyxa: Bild
Användarens profilbild
Av glis
Jättefina, men jag vågade kanppt kolla av rädsla för att drabbas av ha-begär. Och visst, jag drabbades. De där tygerna är så himla fina!
Användarens profilbild
Av jennychangala
Åh, vad fina de är! Precis så gör de i Zambia. Med matchande skjorta till för pojkar och klänning/tunika till tjejer. Verkligen kul att se vad det blir av "mina" tyger. :D
Användarens profilbild
Av Fryle
jennychangala skrev:Åh, vad fina de är! Precis så gör de i Zambia. Med matchande skjorta till för pojkar och klänning/tunika till tjejer. Verkligen kul att se vad det blir av "mina" tyger. :D
Ja, har du en till likadan kunde jag faktiskt tänka mig att sy en tunika/jacka. Blir det för brokigt kan jag ju använda dem var för sig. Tyget skulle ju vara bomull/polyester, men känns faktiskt mest som polyester eller något annat konstmaterial. I vanliga fall vill jag ha rena naturmaterial, men strukturen på detta gör att det känns bra ändå. Byxorna är mycket lätta, snabbtorkande och skrynkelfria, riktiga resebyxor.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?