-  mån sep 30, 2013 19:53

Aborre skrev:Kanske en halsduk? Någon lagom rolig flerfärgstickning kanske...Aborre skrev:Jag skulle vilja ha tips på jeansfärgade garner gärna med klarrött i samma sorts garn också. Tänkte sticka en sjal i det. Om jag hinner med. Gillar kombinationen, men hinner aldrig leta så jag hoppas ni har lite tips.puffarmin undran
Sen undrar jag.. vad stickar man åt en svärfar? Mössa har han.. raggsockor fick han förra året..
Två små  som ständigt växer
 som ständigt växer
					  					                 som ständigt växer
 som ständigt växer

eller en halsduk i tjockt garn på tjocka stickor...
 eller en halsduk i tjockt garn på tjocka stickor... 
 ) med Karisma-garn i grön/petrol/blått som jag köpte för flera år sedan på superrea och som jag redan då hade planer på att sticka en randig kofta av. Nu när stickpeppen återvänt måste jag bara ta tag i projektet.
 ) med Karisma-garn i grön/petrol/blått som jag köpte för flera år sedan på superrea och som jag redan då hade planer på att sticka en randig kofta av. Nu när stickpeppen återvänt måste jag bara ta tag i projektet. 

(både ungen och tröjan såklart). Är det en vänbebis som är den lyckliga mottagaren?
  (både ungen och tröjan såklart). Är det en vänbebis som är den lyckliga mottagaren?

- By Aspasia
 - By Aspasia