Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Så fin koftan blev mly och vilken fart det går med den vita :shock:
Gillar din randiga jättemycket Fryle :love: Det får nog bli mitt nästa projekt till mig själv en tröja med virkat ok :tumup:

Här går det långsamt tycker jag. Stickar och stickar på ärmen och tycker att jag har kommit jättelångt och så räcker den bara precis nedanför armbågen. Vill vara klar nu!
Av mly
Maddemoa skrev:Så fin koftan blev mly och vilken fart det går med den vita :shock:
Gillar din randiga jättemycket Fryle :love: Det får nog bli mitt nästa projekt till mig själv en tröja med virkat ok :tumup:

Här går det långsamt tycker jag. Stickar och stickar på ärmen och tycker att jag har kommit jättelångt och så räcker den bara precis nedanför armbågen. Vill vara klar nu!
Enkel stickning, stora stickor, men jag håller med, det känns lite segt, men jag tror tröjan blir bra så jag är sugen på att sticka på den, koftan blev bättre än vad jag väntat mig, och den va väldigt skön.
Av mly
ellla skrev:Under tiden jag har klappat på mitt garn och funderat har Mly stickat upp en hel garberob!!!! :vågen: Och snyggt blir det!
:Hahaa: Det är skönt när det är på det hållet nån gång, jag suger på att färdigställa annars å en ny gardrob skulle jag behöva för jag har ny kropp...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fryle skrev:Här är min kombotröja, virkat ok och kanterna längst ner på liv och ärmar. Resten stickat. Jag är inte helt nöjd med den, men ser den som en kul grej som kan bli bättre en annan gång.
Bild
Tycker att den är skitcool! 8)
Användarens profilbild
Av melon
CrazyMagpie skrev:
Fryle skrev:Här är min kombotröja, virkat ok och kanterna längst ner på liv och ärmar. Resten stickat. Jag är inte helt nöjd med den, men ser den som en kul grej som kan bli bättre en annan gång.
Bild
Tycker att den är skitcool! 8)
:iagree: Snyggt och coolt att blanda virkning och stickning!
Användarens profilbild
Av Fryle
Tack för berömmet. Jag är som sagt inte 100% nöjd, men den är tillräckligt bra ändå. Och det var roligt att kombinera stickning och virkning. Det ska jag göra fler gånger!
Av gurkan
Nu har jag maskat av västen. Jag behöver virka en kant runt om. Modellen är lite märklig...
Av gurkan
gurkan skrev:Nu har jag maskat av västen. Jag behöver virka en kant runt om. Modellen är lite märklig...
Jag kommer spendera kvällen med att repa upp åbäket. Den kommer aldrig användas så som den ser ut nu.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 43
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?