Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
tass!
Användarens profilbild
Av Annika E
Så läckra!! PET-burkarna var ju störtcoola! Måste testa!
Användarens profilbild
Av Hellen
Wow! Vilken häftig förvaringsburk! Det är nästan så jag blir lite pysselsugen jag också.... Helt klart jättehäftiga :love:

Hur gjorde du det sista äpplet, det med snodden? Det var inget blixtlås på den eller? Är det tyg runt kanterna? Limmades eller sydde du dit det? Jag e impad :shock:
Av surftrollet
Hellen skrev:Wow! Vilken häftig förvaringsburk! Det är nästan så jag blir lite pysselsugen jag också.... Helt klart jättehäftiga :love:

Hur gjorde du det sista äpplet, det med snodden? Det var inget blixtlås på den eller? Är det tyg runt kanterna? Limmades eller sydde du dit det? Jag e impad :shock:
:rodna:

Delbart blixtlås, sytt precis som de andra. Snodden trädde jag genom 4 borrade hål, så att knuten hamnade på översidan. Lövet är fastsytt i knuten/ändtamparna.
Användarens profilbild
Av Hellen
esarina skrev:
Hellen skrev:Wow! Vilken häftig förvaringsburk! Det är nästan så jag blir lite pysselsugen jag också.... Helt klart jättehäftiga :love:

:rodna:

Delbart blixtlås, sytt precis som de andra. Snodden trädde jag genom 4 borrade hål, så att knuten hamnade på översidan. Lövet är fastsytt i knuten/ändtamparna.
Jaha! Delbart blixtlås....

Här ska inte pantas!!! Här ska kapas, göras hål, sys och blixtlåsas ist :mrgreen: Ska nog försöka iaf :?
Av surftrollet
Kosmos skrev:Har precis gjort en :tumup:
Kom på när jag höll på med den att två ½ l flaskor borde bli en perfekt nappförvaringsburk :vågen: Behöver nått att ha nappen i när den ligger i väskan eller fickan. I morgon kväll fixar jag en sån :D
:vågen: Bra idé! Jag har en sån liten som ligger som jag inte riktigt visste vad jag ska ha till, men den kanske kommer till användning när bebisen kommit.
tinaw skrev:Du är så cool! 8) <--- du :siishah: :app: :vågen: <--- jag
:hide: Jag letar ju bara upp andras saker och ... kopierar. Men jag är ganska bra på att hitta coola saker. ;)
Användarens profilbild
Av tinaw
esarina skrev:
Kosmos skrev:Har precis gjort en :tumup:
Kom på när jag höll på med den att två ½ l flaskor borde bli en perfekt nappförvaringsburk :vågen: Behöver nått att ha nappen i när den ligger i väskan eller fickan. I morgon kväll fixar jag en sån :D
:vågen: Bra idé! Jag har en sån liten som ligger som jag inte riktigt visste vad jag ska ha till, men den kanske kommer till användning när bebisen kommit.
tinaw skrev:Du är så cool! 8) <--- du :siishah: :app: :vågen: <--- jag
:hide: Jag letar ju bara upp andras saker och ... kopierar. Men jag är ganska bra på att hitta coola saker. ;)
Det kallas inte kopiering, det kallas ingenjörskonst :wink: , varför uppfinna hjulet hela tiden när man kan ta en fördig idé och göra den ännu bättre?!
Användarens profilbild
Av miriel
Snyggt! :tumup:
Har börjat på en liknande "petflaskeburk" men inte avslutat...nu blir jag riktigt inspirerad! :vågen:
Av Jinxan
:love: :love: :love:

Jag satt och tittade på äppelburken någonstans på nätet här för någon dag sedan och ville göra en själv. Jag måste testa

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?