Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
esarina skrev:Maddemoa![]()
Maddemoa skrev:Blev så nöjd med min väska att jag äntligen vågade sätta saxen i ett tyg som legat länge i garderoben. Tyckte att det var för fint för att klippa i.Wow!
Så vips bidde det en till![]()
Det syns inte riktigt på bilden med det som ser svart ut är mörkbrunt och är sammet, jättegosigt, medan det vita är vanligt tyg. Sidor och foder är av ett riktigt gammalt lakan som jag fått av mormor.
FiaLisa skrev:Idag har jag sytt nya hängare i alla handdukar som låg i vägen på sybordet. Jag är alltså ett steg närmare att börja på en onbag.
Emmiez skrev:nu har ja bestämt mig för att det skall bli en sån här väska, frågan är vilket tyg jag skall ha, kanske köpa lite lenda och göra en mai tai av restenefter att ha sett maddemoas väska så tror jag att jag ångrar mig, blir nog inte lenda, vill ha ett finare tyg
Kosmos skrev:Ni som sytt:OM jag skulle göra en igen, så skulle jag utan att tveka skarva på mitten. Eller i ett av hörnen nedtill.
Jag vet hon skrev att man inte ska skarva axelbandet. MEN om jag har ett tyg som är 3 meter och skarvar på 25 cm på varje sida då blir det väl nästan där knuten hamnar. Tror ni det gör jättemycket för hållbarheten?
Bubbi skrev:Det funkar altså att skarva? skall tänka på det, i ett hörne borde det ju för utseendets skull fungera bättre isåfallKosmos skrev:Ni som sytt:OM jag skulle göra en igen, så skulle jag utan att tveka skarva på mitten. Eller i ett av hörnen nedtill.
Jag vet hon skrev att man inte ska skarva axelbandet. MEN om jag har ett tyg som är 3 meter och skarvar på 25 cm på varje sida då blir det väl nästan där knuten hamnar. Tror ni det gör jättemycket för hållbarheten?
LillGrodan skrev:Oj vad många snygga väskor! jag har varit så missnöjd med de 2 skötväskor jag har och nu är jag inspirerad att sy en sån här trots att jag inte är så bra på att syövning ger färdighet, ju mer du syr desto bättre blir du
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?