Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
nu har jag pust sprungit :-)

stort tack smurfan för allt jobb:-D
Fast den luktar som om den legat i ett förråd sedan hösten -74
haha, ja och gummisnodden(på förpackningen) är lika gammal för den var av o torr på min ;-)
Användarens profilbild
Av Panakeia
zmurfan skrev:
Fryle skrev:
zmurfan skrev: Skrev jag verkligen så otydligt förra gången?
Men du har ju att göra med en bunke vimsiga småbarnsföräldrar, glöm inte det.
Men jag förstår inte vad det var som var otydligt förra gången jag skrev det. Jag förstod det ju och hade jag inte förstått så hade jag inte skickat ut meddelandet.
Jag menar, heter man inte marion eller bor i Linköping så skulle man betala in en slant. Vad var krångligt med den meningen?
jag kan helt äligt inte heller fatta hur det gick att missförstå det du ursprunkgligen skrev! men men, iaf

MIN PRESS ÄR HÄR NU!!!!
ANNELIE skrev: gummisnodden(på förpackningen) är lika gammal för den var av o torr på min
:iagree:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Så bra att några har fått sina pressar nu.

Nu hoppas jag att det kommer knappar imorgon så jag kan få iväg resten med så ni hinner få det innan helgen.
Användarens profilbild
Av aha
Jag har också fått min nu.
Tack så mycket smurfan :urule:

Om nån är intresserad så kan jag meddela att jag testade att använda en knapp från thesnapstore.com Det gick jättebra att trycka dit den också, enda problemet (men det visste jag ju innan) var att den var för stor så att den inte kom ner i hållaren och därför blev lite missformad på baksidan eftersom det inte blev något mothåll där.
Storlek 20 har jag för mig att det är på dom.
Reserverar mig för hur det funkar med dom knapparna som är lagom för pressen eftersom jag inte vet om dom är smalare så att pressgrejen kanske inte går ner i den smala knappdelen.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Min är oxå här! :vågen:

Fast det tog en stund innan jag vågade öppna, kunde inte begripa vad jag skulle ha beställt och jag kände inte igen avsändaren så jag trodde först att det var min sjalbarnsjulklapp men efter att ha vänt och vritt en stund så insåg jag vad det var :lol:

Tusen tack för att du gjort dig besvär för vår skull! :urule:
Användarens profilbild
Av teres
Åhh, vad avis jag blir! Jag har bevakat brevlådan idag, men brevbäraren kom bara med reklam :(

Jag är helt i gasen i syrummet idag, maken har hotat med att ta strömmen för mig om jag inte kom ut vid middagstid....
Av Emmiez
jag fick en knapppress idag :vågen:

Tack så mycket för att du ordnat åt oss :heart:
Användarens profilbild
Av verre
Fryle skrev:Idag kom min knappress! Tack zmurfan! Jag har ännu inte hunnit prova den, men den känns gedigen. (Fast den luktar som om den legat i ett förråd sedan hösten -74). Det ska bli jättekul att knappa loss nu!

min luktar också.. det luktar i hela(fast den är ju inte så stor) lägenheten.
men det är jättekul..

jag ska sätta in en peng imorgon, om jag hinner.. gråter du om du får vänta några dagar.. jag är super stressad nu med Aá födelsedag och jul och allt..
Av letw83
min har oxå kommit nu :D
tack så mkt zmurfan för allt jobb!

ska testa den på en tygis till helgen!
Användarens profilbild
Av zmurfan
teres skrev:Åhh, vad avis jag blir! Jag har bevakat brevlådan idag, men brevbäraren kom bara med reklam :(

Jag är helt i gasen i syrummet idag, maken har hotat med att ta strömmen för mig om jag inte kom ut vid middagstid....
Tror du är en av dem som åker på att vänta lite... har för mig att det saknades knappar till din.
Användarens profilbild
Av zmurfan
verre skrev:
Fryle skrev:Idag kom min knappress! Tack zmurfan! Jag har ännu inte hunnit prova den, men den känns gedigen. (Fast den luktar som om den legat i ett förråd sedan hösten -74). Det ska bli jättekul att knappa loss nu!

min luktar också.. det luktar i hela(fast den är ju inte så stor) lägenheten.
men det är jättekul..

jag ska sätta in en peng imorgon, om jag hinner.. gråter du om du får vänta några dagar.. jag är super stressad nu med Aá födelsedag och jul och allt..
Nej jag kommer inte börja gråta om jag får vänta några dagar på nån tia.
Har jag inte fått nån efter nyår däremot kommer jag skicka pm till de jag inte fått av.
Användarens profilbild
Av zmurfan
zmurfan skrev:Eftersom det är flera som inte förstår vad jag skriver så skriver jag det extra tydligt den här gången då. Skrev jag verkligen så otydligt förra gången?
Jag har köpt in vadderade påsar för att kunna skicka era paket.
Jag skulle vilja ha en tia extra av dessa personer:

Vinterdrake
melon
Buscilla
verre
marcy
mymlan

Är det tillräckligt tydligt nu?
Puffar och ändrar. Några fler har betalat.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tyras å Knuts mamma skrev:
zmurfan skrev:Så bra att några har fått sina pressar nu.

Nu hoppas jag att det kommer knappar imorgon så jag kan få iväg resten med så ni hinner få det innan helgen.
För min del Zmurfan är det inget bråttom, du får gärna ta det lugnt och inte stressa över pressen, för utan dig hade det inte blivit någon alls, så vad gör det om jag får vänta till efter julhelgen :D :wink:
Jag skickar iaf så snart jag fått knapparna. Sen är det upp till postgången hur fort de levererar. Men OM knapparna kommer idag så skickar jag iväg paketet idag med.
Av Britt
Min knappress kom igår. Jag är så glad för den!
TACK Zmurfan!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Inga knappar idag. Tyvärr.

Kommer de imorgon så blir det till att stoppa i barnen lunch, klä på dem igen och fara och posta paket. Då kanske kanske att de hinner komma fram till fredag. Annars borde ni iaf ha dem i mellandagarna.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?