Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Anna skrev:Jag har skickat, kanske når sitt mål idag?
Bild

Tyvärr samarbetade inte någon av mina maskiner och inte heller den där lilla människan som bor här så den bör inte synas i sömmarna. Men utsidan tror jag är helt ok att titta på.

:loving: Man kan inte prova koftor på promenad med bebis på ryggen men... :loving: :love:
Användarens profilbild
Av Anna
nalimea skrev: :loving: Man kan inte prova koftor på promenad med bebis på ryggen men... :loving: :love:
Jag föreställer mig att den är lite flexibel i storlek, hoppas den passar. Tur att det var just du som svarade på min färgfråga :-)
Anna skrev:
nalimea skrev: :loving: Man kan inte prova koftor på promenad med bebis på ryggen men... :loving: :love:
Jag föreställer mig att den är lite flexibel i storlek, hoppas den passar. Tur att det var just du som svarade på min färgfråga :-)
:fnissa: Den passar fint! Lång i ärmarna men inte så det stör liksom. Sticksig men hade bara linne. Kommer bli kanon! :heart:

Och någon som inte telefonsurfar får gärna ändra mig till fått.
Användarens profilbild
Av Anna
Den är ju inte ens fållad i ärmarna så klipp lite om den är lång! Jag provade också med linne och ja den var sticksigare än jag önskat :-s (jag tänkte göra en till mig själv också) så det får nog bli långärmat under för min del.
Jag har inte alls kommit så lång som jag önskat men ska lägga ner en del tid på pysslet i helgen, så min mottagare har det förhoppningsvis i början på veckan! :tumup:
Jag ska slutpynta lite imorgon kväll och fästa trådar, och så postar jag på söndag. :D
Maddemoa skrev:Den här gjorde jag till Mimpen:
Bild
Kanske står tidigare, men orkar inte leta. Vad är det? :hmm: Ser helhärligt ut! :tumup:
nalimea skrev:
Bild
Kanske står tidigare, men orkar inte leta. Vad är det? :hmm: Ser helhärligt ut! :tumup:
Det är som en mössa med inbyggd halsduk. Kolla i minblogg, pekar nedåt, så hittar du foton på hur den ser ut när man har den på sig.
I morgon åker det ett färgglatt höstpaket från mig till en fin mottagare på sjalbarn!
Min mobil ville inte återge de vackra färgerna i pysslet så mottagaren får fota om det går bra.

Men jag har tillgodosett mottagarens önskemål i fråga om färger och sen gått på egen känsla om vad jag tyckte knöt an till hösten.
Maddemoa skrev:
nalimea skrev:
Bild
Det är som en mössa med inbyggd halsduk. Kolla i minblogg, pekar nedåt, så hittar du foton på hur den ser ut när man har den på sig.
Den är hur gosig som helst! Alla som sett den när jag har den på blir nyfikna och tycker den är snygg. Min pysselkompis ritade genast av den och var redo att börja virka omgående :lol:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?