Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Fina Marlene!! :vågen: Tur någon håller tråden vid liv och skapar alster :wink:
Av dora
nebban: :app: så fina grejer! roligt att du hittat hit! jag är så dålig på att altra. men jag tycker det är så vackert.
Av dora
dorotea!! så fint! och korten är vackra med! den sista layouten är kanon! :vågen: :heart:

jag tycker också det är svårt att fota av. jag fotar vid fönstret, helst utomhus och sedan så brukar jag fixa till lite extra i fotoredigeringsprogram med ljus och mörker tills det ser ut som på riktigt. det är så svårt att få det riktigt bra. en del scannar in, men det tycker jag är krångligt. då scannar man in halva och sedan nästa halva och sätter samman i redigeringsprogram.
Användarens profilbild
Av UWO
Dorotea skrev:[ Jag har upptäckt att det är bra för mig att låta idéer vila ett tag. Jag valde ut några bilder för länge sen, men skickade aldrig iväg dem för framkallning. Nu när jag gick igenom den gamla mappen gjorde jag ytterligare en sortering och valde ut ungefär hälften.
När händelser är nära inpå känner jag att jag vill ha med så mycket, men ju mer avlägset det är desto lättare är det att välja ut de riktigt bra bilderna och det behöver inte bli femton sidor scräp :oops: :tumsup:
Så sant, så sant.
Av dora
Dorotea skrev:Vad roligt det är att tänka på scrapping igen! :vågen: Nu har jag skickat iväg fler bilder för framkallning... jag vill scrappa mina nyfödingar :loving: En bra sak med att jag har bestämt mig för att inte ha fler barn :( är att jag kan scrappa ett blad åt varje bebis och ha dem mittemot varann! :D Första amningsbilden, bebis 1 resp bebis 2 i hemmasydda sparkbyxan, första tanden etc. :loving: Och så har jag kommit på värsta braiga tricket när det är lite grälla och omatchande färger på fotona - SVARTVITT! :peace:

Kolla dessa sötnosar :loving: 2 dagar resp. 2 veckor gamla :loving: De är så olika! :whut:
Bild Bild
:heart: åå så söta! :loving:
Användarens profilbild
Av UWO
Dorotea skrev:Vad roligt det är att tänka på scrapping igen! :vågen: Nu har jag skickat iväg fler bilder för framkallning... jag vill scrappa mina nyfödingar :loving: En bra sak med att jag har bestämt mig för att inte ha fler barn :( är att jag kan scrappa ett blad åt varje bebis och ha dem mittemot varann! :D Första amningsbilden, bebis 1 resp bebis 2 i hemmasydda sparkbyxan, första tanden etc. :loving: Och så har jag kommit på värsta braiga tricket när det är lite grälla och omatchande färger på fotona - SVARTVITT! :peace:

Kolla dessa sötnosar :loving: 2 dagar resp. 2 veckor gamla :loving: De är så olika! :whut:
Bild Bild
:vågen: Vilken härlig idé!
Av dora
för alla digiscrappare så finns det freebies att hämta hos mig nu :vågen: jag tänkte göra ett försök med *t for me designs* och göra lite templates, wordarts och annat smått och gott :D först ut är en template som finns att ladda ner hos mig. http://coffeeandtforme.blogspot.com/ :tumup:

Bild

kram kram
Användarens profilbild
Av jenn79
dora skrev:för alla digiscrappare så finns det freebies att hämta hos mig nu :vågen: jag tänkte göra ett försök med *t for me designs* och göra lite templates, wordarts och annat smått och gott :D först ut är en template som finns att ladda ner hos mig. http://coffeeandtforme.blogspot.com/ :tumup:

Bild

kram kram
:vågen: :app:
Användarens profilbild
Av jenn79
UWO skrev:

Bild Bild
:vågen: Vilken härlig idé!
Så söta de är :app: Bra idéer!

Jag har scrappat för första gången på 1 år!!! Och den första Lo´n blev riktigt dålig :Hahaa: Jag kunde inte alls tänka och göra det bra. Stod helt still. Se om det tar sig med resten :roll:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?