Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Monia skrev:Fick mail om att maskinen är på väg Tjoho!!!!Härligt!
Smultronbarn skrev:Jodå, det vågar man frågaMonia skrev:Fick mail om att maskinen är på väg Tjoho!!!!Härligt!![]()
Men vågar man fråga....vad kostar det att beställa en sådan skapelse från England?
Berätta gärna hur den funkar sedan! Nyfiken.
Monia skrev:Nu har jag beställt en Janome 744De borde du allt hinna, jag fick min på 3 arbetsdagar från de att de hande skickat den från UK.Tror ni den hinner hit tills påskledigheten???
elli skrev:tre arbetsdagar, då borde den dyka upp på tisdag eller kanske onsdag. Fick du hem din till dörren?? när jag beställde min vanliga maskin för ca ett år sedan fick jag hämta ut den på uthämtningsställe. Hur har du gjort med kontakten??Monia skrev:Nu har jag beställt en Janome 744De borde du allt hinna, jag fick min på 3 arbetsdagar från de att de hande skickat den från UK.Tror ni den hinner hit tills påskledigheten???
Vad roligt med ny maskin jag tror du kommer gilla den...jag har oxå en 744
Monia skrev:Jag fick hem den. Jag bytte ut den till en svensk, om man inte har nån som kan göra de kan man ju använda adapter de finns nog att köra på Claes Olsson.elli skrev:tre arbetsdagar, då borde den dyka upp på tisdag eller kanske onsdag. Fick du hem din till dörren?? när jag beställde min vanliga maskin för ca ett år sedan fick jag hämta ut den på uthämtningsställe. Hur har du gjort med kontakten??Monia skrev:Nu har jag beställt en Janome 744De borde du allt hinna, jag fick min på 3 arbetsdagar från de att de hande skickat den från UK.Tror ni den hinner hit tills påskledigheten???
Vad roligt med ny maskin jag tror du kommer gilla den...jag har oxå en 744
Monia skrev:Tjohoooo!!! Maskinen dök upp igårHann inte packa upp den igår utan fick vänta till i dag att botanisera i kartongen
Ska strax till claes Ohlsson och köpa adapter/ny kontakt. Ska bara till doktorn med lillan först. Sen ska det sys.....
lotti skrev:Du är så välkommen!!!! Vi ska baka imorgon.....Monia skrev:Tjohoooo!!! Maskinen dök upp igårHann inte packa upp den igår utan fick vänta till i dag att botanisera i kartongen
Ska strax till claes Ohlsson och köpa adapter/ny kontakt. Ska bara till doktorn med lillan först. Sen ska det sys.....
Åhhh vad avis jag blir......måste komma hem till dig och kika en dag!!!![]()
Fast min älskade 40-åriga trotjänare, en Husquarna 2000, blir inte utbytt i första laget för den är toppen!!!
Knyttet & K skrev:Jag köpte en adapter till min maskin. kostade 40:- på CO. Funkar jättebra, jag är lite rädd för el så jag vågade inte byta kontakten själv.Jag har just köpt en sådan. Verkar smidigt! Då blir det ju inga konstigheter vid ev reklamationer heller.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?