Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Stream skrev:
zmurfan skrev:
Stream skrev:Är priserna med frakt? :roll:
Frakten är inte medräknad där. Har bara skrivit rena priserna.
Men du har ju redan beställt en. :)
Ja visst, jag bara undrar ;) Men är det priset från Clare eller med frakt till dig? Det kan ju vara intressant att veta ungefär hur mycket som tillkommer.
I TS står ingen fraktkostnad. Varken från Clare i England till mig eller från mig till nästa köpare i Sverige.

Priset för en press utan frakt är 4.99 GBP Omvandlat till svenska kronor så är det 65:-
3.50 GBP för en påse knappar blir 44:- i svenska pengar.

Om folk vill roa sig med att räkna på frakt med så kostar en press inkl de knappar som ingår 4 GBP att skicka till en adress i sverige. En press inom Sverige att skicka går på 22:-
Köper man till ett par påsar knappar så får man lägga till 11:- till för då blir det lite skrymmande.

Kanske ska klistra in det här i TS med? Så slipper man leta reda på vad frakt kan tänkas bli.

Tack för att du sa till Stream.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag kan försöka ta mig över till Helen imorgon och kolla om det fungerar med knappressen, fast först måste jag få hit teres med den (skulle ringt över henne idag men tiden försvann :oops: :cry: ).
Användarens profilbild
Av Sockertopp
snapstores knappar funkar inte riktigt bra. får dem inte att sitta. men jag gör ett nytt försök imorgon för jag har många knappar här.....

är ev. intresserad av att dela påsar med någon....kanske. återkommer om det.
Användarens profilbild
Av Summer
Någon i Göteborg som vill dela påsar?
Användarens profilbild
Av Squig
Jag vill också beställa en! Har skickat pm.
Hur betalar man och när?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Squig skrev:Jag vill också beställa en! Har skickat pm.
Hur betalar man och när?
Jag meddelar betalning när jag vet att jag får allt från Clare i England. Vilket borde bli efter jag skickat en order till henne. Så nästa vecka nån gång blir det betalningsdags.
Jag skickar pm med info nästa vecka.
Användarens profilbild
Av milimina
men alltså... om man vill ha en press + 100 extra knappar så blir det 65 + 44 + frakt 33kr? har jag räknat rätt då?
Användarens profilbild
Av Lydia
milimina skrev:men alltså... om man vill ha en press + 100 extra knappar så blir det 65 + 44 + frakt 33kr? har jag räknat rätt då?
borde väl bli plus frakten till sverige, och så ev skrymmande inom sverige?
Användarens profilbild
Av zmurfan
milimina skrev:men alltså... om man vill ha en press + 100 extra knappar så blir det 65 + 44 + frakt 33kr? har jag räknat rätt då?
en press kostar 65:-
100 extra knappar 44:-
inrikesfrakten för det paketet borde bli 22:- bara. Lägger du till en påse knappar till blir det skrymmande och då blir det 33:-
Men sen tillkommer utrikesfrakten med. Den vet vi ju inte hur mycket den är på ännu. Men den delas på alla som beställer.
Användarens profilbild
Av milimina
skrymmandekostnad räknade jag med :) 22kr + 11 för skrymmande. men sant, frakten till sverige står inte med.

jag är sugen men det beror lite på vad kalaset kan tänkas sluta på inkl frakten.
Användarens profilbild
Av milimina
aha! hur mycket blev den sist? alltså jag behöver bara mellan tummen o pekfingret, kan det bli några tior eller pratar vi nån hundralapp liksom :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
milimina skrev:aha! hur mycket blev den sist? alltså jag behöver bara mellan tummen o pekfingret, kan det bli några tior eller pratar vi nån hundralapp liksom :wink:
Utrikesfrakten förra gången blev 28:- per person.
Användarens profilbild
Av milimina
okej, tack! ska fundera lite och återkomma :)
Av Enid
Jag vill nog också ha en men måste fundera på hur många knappar, av vilka färger osv.
Användarens profilbild
Av Mammut
Alltså...det verkar ju som ALLA köper press, och då undrar jag vad använder ni knappar till?? Nåt mer än tygblöjor och -bindor? ...man kanske borde ha en? eller...? Jag får en känsla av att jag missat nåt när jag läser alla trådar om dem :lol: .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?