Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
:app: minst sagt annorlunda! skithäftig! hur är den i midjan? undrar lite hur det känns med knappen och att det är så smalt?
Av Sofie
Men godess vad grymt!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Coolers 8)

Kan du inte ta en livebild där man ser lite mer av själva selet? Både bakifrån och framifrån. Tack!
Användarens profilbild
Av bani
Inte illa! :app: Du kan vara först med det faktiskt!
Användarens profilbild
Av Humle
Vilken bra idé. Snyggt! Attans att mina gamla favvojeans fläckvis är så tunnslitna att de inte skulle hålla för ett liknande projekt.
Användarens profilbild
Av Jason
Dendär var cool!! Tack för tipset! :D
Användarens profilbild
Av SannaM
Vilken respons! vad kul :P ! har just hemkommit från skolutflykt där V tillbringade 2 timmar i jeanssjalen (på RYGGEN som en RIKTIG sjalmamma 8)) och den var bekväm o avlastade riktigt bra!
ernamalin skrev::app: minst sagt annorlunda! skithäftig! hur är den i midjan? undrar lite hur det känns med knappen och att det är så smalt?
Min tanke :roll: var att linningen skulle avlasta en del men det gör den inte... Jag hade nån vision av att den skulle vila på höften men då hamnade hela ungen hur lågt som helst så det fick jag ge upp :hmm: ... I praktiken har linningen bara funktionen att hålla ihop det hela under tiden som jag sjalar upp honom. Det är iofs en (för mig) ytterst viktig funktion eftersom det drastiskt minskar den tid som bebis :tutte: ligger fritt rörlig på ryggen och sliter i mitt hår, petar av glasögonen o allmänt lever om. Jag knäpper liningen om midjan sen går det på ett litet kick att snabbt trä in "sittdelen" mellan benen på honom slänga benen (sjalens...) över axlarna sen är han fast :D under tiden som jag "hoppar upp honom" och sjalar in honom (utsidan om ena benet o sen under det andra och knyter ihop)När han är färdigsjalad är det själva benen (på sjalen) som lindas kring midjan o avlastar.

Skall se om jag kan få ihop en vettig tillverkningsbeskrivning till i kväll. Nu skall jag hämta på dagis. Bilder bakifrån måste jag hitta ngn som kan ta också...

Sanna
Användarens profilbild
Av Camilla74
Gud så läcker!!! :whut:

Tar tacksamt emot en ingående beskrivning!

Hälsningar från jeansfetischisten *S*
Användarens profilbild
Av Nova
Verkligen häftigt och kreativt! 8)
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Tufft! :rock:
Användarens profilbild
Av Fina
Skitcool!!! :app:
Av eamane
Himla klyftigt och kreativt måste jag säga!
Användarens profilbild
Av smurfis
WOW! :shock: :D
Användarens profilbild
Av kattta
Men..HAHA vad fränt!!

Den blev ju supertuff, och snyggt med jeans
Användarens profilbild
Av Asereht
Grymt kreativt, återbruk är underbart! :D Snyggt blev det ju med. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?