Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Buscilla skrev:Oj, det kostade typ 1700 (nu tror ni att jag är galen, å det är jag välRutis skrev:Jag köpte 23 meter på ett bräde från dem...Vilken bidde det? Det finns ju såååååå mycket snyggt att det är omöjligt att bara välja ett tyg. Vad kostade ett bräde med 23 meter?
/Cecilia
Rutis skrev:Oj, det kostade typ 1700 (nu tror ni att jag är galen, å det är jag välSå man kan blanda fritt det visste jag inte. Nu ska här beställas igen.)
Jag köpte inte en sort, kanske 20 olika, randiga och enfärgade så man skulle kunna kombinera. Sen har jag sytt en liten mörkblå body med vit och mörkblå randig mudd och till den ett par randiga brallor med blå mudd. Och en grönblåvit randig pyjamas med blå mudd.
Så man kan blanda fritt det visste jag inte. Nu ska här beställas igen.Ja, bara man köper minst en halvmeter av varje färg. När de står på marknader och mässor brukar de ha mindre bitar än så också.
Helen skrev: Jag tror det tyget blir för tjockt. Det är inte något tunnt trikåtyg precis så jag är rädd för att du kommer att bli för varm. Billig blir den inte heller.Näe, det är ju inte så tunt. Och visst så himlans billigt blir det ju inte, nu har jag iofs bara sett trikåsjalar för 700 kr å så, kanske finns billigare. Men syr man en själv kan man ju alltid sy om den till något annat när man inte vill bära i trikåsjal längre. Jahåhå jaja, mycket att tänka på blire...
belinda skrev:Vad ligger tygbredden på egentligen? hittar ingen info om det på hemsidan.90 cm bredd.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?