Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Din mamma skrev:Jag funderar på att binda en julkrans, någon som är expert?Vi brukar göra en tunn krans av tidningspapper (lägger sidorna diagonalt och omlott till lagom storlek) och lindar den med tunn ståltråd. Sedan tar vi lingonris i små buntar och lindar fast med grön ståltråd. Ett rött sidenband (eller bomullsband) lindas runt kransen, knyter rosett och ev. också ett upphängningsband av bandet.
Din mamma skrev:Jag funderar på att binda en julkrans, någon som är expert?Inegn expert men vi tänkte köpa en färdig stomme i tex bast eller annat material och sen binda gran eller lingonris med ståltråd. Rött band och lite prydnader.
CrazyMagpie skrev:Startar upp lite lugnt här med en bild av ett av förra årets julpynts-pyssel!Jag virkade själv förra året! Finns beskrivning på http://skapligtenkelt.se/ (där finns för övrigt en hel massa kul pyssel att inspireras av, bland annat julpyssel). Jag virkade lite olika stjärnor och hjärtan och annat, efter ett tag hittade jag på egna mönster.
Material:
Virkad duk (är man flitig kan man ju virka egna små blommor men jag valde istället att ge en loppisduk en ny karriär)
Juliusdotter skrev:Har skapat årets julkrans idag. Granris och rönnbär. Vävde en granris matta också, den ser mest ut som en rishög, men fördelen är att riset inte flyger iväg när man borstar av skorna.Tjusigt
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?