Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
jennychangala skrev:Nu skriver jag här med, skrev ung. samma under den japanska tråden...Tack tack för berömet!
Men urläcker sele. Hur syr man eller kan man få hyra? Vi ska ha bröllop i augusti och jag har tyg över efter att vi sytt min klänning, vore perfekt att sy en bärsele av resten.
Tacksam för råd och hjälp!
MVH Jenny
jennychangala skrev:Åh, tack för svar! Vi gifter oss 2 augusti.Absolut, det borde ju fungera jättebra! Väntar med spänning på resultatet.Är precis hemkomna från en gemensam möhippa/svensexa helg med bebis och allt. Så roligt! Vad tror du om att utgå ifrån ett MeiTai mönster om jag ska knåpa ihop nåt själv?
/jenny
jennychangala skrev:Om jag misslyckas totalt, finns det chans att få hyra av dig då?Problemet är att jag inte vet när vi är tillbaka i storstan igen + att selen är nerpackad, nånstans....Ser att du också bor i Stockholmsförort...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?