Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
melon skrev:En vårstämma på Öland och en sommarstämma typ i Östergötland?
melon skrev:En vårstämma på Öland och en sommarstämma typ i Östergötland?Jag har lyckats tjocka till det i vår, med en återträff från slöjdutbildningen som är på planeringsstadiet, upptagen på en konferens Kristi him och Springsteenkonsert 11/5. Det blir nog lite dåligt med helger att sticka hemifrån på sen är jag rädd, vi ska dessutom börja renovera övervåningen i maj någongång och den ska vara tömd innan dess
ellla skrev:Jag har sommarhus i sthlms skärgård.
Det är fem olika hus att bo i och en segelbåt. Däremot bara utedass och inget varmvatten.
Fast det finns inte så många andra aktiviteter att göra...
Ponyo skrev:Storön, bredvid runmarö, alldeles utanför stavsnäs (Värmdö kommun)ellla skrev:Jag har sommarhus i sthlms skärgård.
Det är fem olika hus att bo i och en segelbåt. Däremot bara utedass och inget varmvatten.
Var? Några kanske kan bo i vårat hus. (beroende på när det blir, de är tre som äger det)
ellla skrev:Coolt, vi har runt hörnet. På Djurö.Ponyo skrev:Storön, bredvid runmarö, alldeles utanför stavsnäs (Värmdö kommun)ellla skrev:Jag har sommarhus i sthlms skärgård.
Var? Några kanske kan bo i vårat hus. (beroende på när det blir, de är tre som äger det)
Vi samäger också, men nyttjandegraden är pinsamt låg...
Ponyo skrev:Alså, senaste somrarna har jag inte varit där... Pinsamt, jag vet...ellla skrev:Coolt, vi har runt hörnet. På Djurö.Ponyo skrev:Storön, bredvid runmarö, alldeles utanför stavsnäs (Värmdö kommun)ellla skrev:Jag har sommarhus i sthlms skärgård.
Vi samäger också, men nyttjandegraden är pinsamt låg...
Lova att säga till om ni är där i sommar.
Juliusdotter skrev:Äntligen färdig, tog mig i kragen och stickade de där sista dm på min upp i från och ner tröja, men.... jag skulle nog vilja ha den längre i ryggen. Tror ni man kan lössa det med förkortade varv eller kommer den bli för rund/bullig bak. Funderade på att man kanske kan minska den känslan om man gör ett par vanliga varv mellan de förkortade. Vad tror ni eller har ni förslag på annat sätt att lösa det?puffar frågan bland alla trevliga förslag om sb-stick-träff-läger
Juliusdotter skrev:Äntligen färdig, tog mig i kragen och stickade de där sista dm på min upp i från och ner tröja, men.... jag skulle nog vilja ha den längre i ryggen. Tror ni man kan lössa det med förkortade varv eller kommer den bli för rund/bullig bak. Funderade på att man kanske kan minska den känslan om man gör ett par vanliga varv mellan de förkortade. Vad tror ni eller har ni förslag på annat sätt att lösa det?Det funkar!
Kaffemoster skrev:Tack, kollar in den när grynen somnat.Juliusdotter skrev:Äntligen färdig, tog mig i kragen och stickade de där sista dm på min upp i från och ner tröja, men.... jag skulle nog vilja ha den längre i ryggen. Tror ni man kan lössa det med förkortade varv eller kommer den bli för rund/bullig bak. Funderade på att man kanske kan minska den känslan om man gör ett par vanliga varv mellan de förkortade. Vad tror ni eller har ni förslag på annat sätt att lösa det?Det funkar!
Jag har en sån bland mina projekt på ravelry - jag tycker det blev bra utifrån mitt syfte, men jag vet att jag fick kommentaren härifrån "Det blir nog för mycket rundat av såna korta varv". (Grågrön kauniraglan heter den, om du vill titta.) Eftersom jag ville ha en tröja som är längre bak, så att jag inte blir kall i ländryggen när jag cyklar är den bra som den blev - och med glesare korta varv borde det bli snyggare.
Juliusdotter skrev:Jag har anteckningar på hur ofta jag gjorde de korta varven, och hur långt jag stickade mellan varje wrap ifall du vill ha detaljer.Kaffemoster skrev:Tack, kollar in den när grynen somnat.Juliusdotter skrev:Äntligen färdig, tog mig i kragen och stickade de där sista dm på min upp i från och ner tröja, men.... jag skulle nog vilja ha den längre i ryggen. Tror ni man kan lössa det med förkortade varv eller kommer den bli för rund/bullig bak. Funderade på att man kanske kan minska den känslan om man gör ett par vanliga varv mellan de förkortade. Vad tror ni eller har ni förslag på annat sätt att lösa det?Det funkar!
Jag har en sån bland mina projekt på ravelry - jag tycker det blev bra utifrån mitt syfte, men jag vet att jag fick kommentaren härifrån "Det blir nog för mycket rundat av såna korta varv". (Grågrön kauniraglan heter den, om du vill titta.) Eftersom jag ville ha en tröja som är längre bak, så att jag inte blir kall i ländryggen när jag cyklar är den bra som den blev - och med glesare korta varv borde det bli snyggare.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?