kvarnvik skrev:Hade inte fattat det där med aliaset, får man fråga varför? Fast du kanske vill ta det via pm i så fall
Ravelry strejkar för mig just nu 
Nä, jag kan ta det här i tråden också - det är ingen stor hemlighet, bara en smula genant för mig själv, möjligen.
Jag borde inte surfa SB på arbetstid öht, så för att förhindra det bytte jag lösenord på Kaffemoster, och sparade lösenordet i ett dokument på min hemdator. Alltså kan jag inte logga in på jobbet - som Kaffemoster alltså.... Tricket funkade väl ungefär en halv förmiddag innan mitt beroende slog till med full kraft och jobbmostern registrerades...

Men jag
försöker att hålla en lägre profil från jobbet. Försöker skriva i färre trådar, men det går väl kanske också sådär...
Ravelry strejkade för mig för ett tag sedan, men när jag nyss loggade in för att kolla så jag hade bilder (vilket jag hade, på alla tre. Det är en blåmelerad ulltröja, en mörkblå bomullströja och en grön lin-tröja man ska kika efter bland bilderna. De heter inte alltid något med raglan...) så funkade det. Så det är väl lite skakigt, kanske.