Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
cholkad :mums: ju mörkare desto bättre!
Av Emmiez
choklad är gott, men inte för mörk, max 60 % men allra helst vit choklad :mums:
Användarens profilbild
Av solängel
Jag har en känsla av att det inte kommer att bli så mycket julklappar oss vuxna emellan i år, så jag vill helst ha en julklapp till mig själv. Fast till familjen är också skoj, förstås.

Choklad är en favorit här, inte den allra mörkaste, men inte heller alltför ljus. Vit choklad är jag lite skeptisk mot, blir lätt lite för mäktigt, enligt mig, då.

Vad spännande det ska bli, både att ge och att få! :app: Julstämningen börjar infinna sig, idag bakade vi lussekatter, Martina gjorde några egna, och lyckades faktiskt få till den där rätta krullningen på några, inte helt lätt när man bara är 3.
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag tar gärna en julklapp till mig själv och jag gillar mörk choklad. Över lag vill jag inte ha för sött. :D
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag vill gärna ha till mig själv, men egentligen spelar det väl inte så stor roll..
Om det är något till barnen så blir det roligare om det är till Asta än till någon av de stora eftersom de kommer tycka att det är orättvist om bara den ena av dem får, eller att det är till alla tre då. Än så länge känns presenter till Asta som att det är minst lika mycket till mig ;-)

Jag tycker om choklad, vit är godast och mörk :mums: Jag dricker mest kaffe, thé ska helst vara antingen rött eller ört.
Jag har ännu inte funnit mitt favorit-pyssel, men kan ju berätta att jag varken kan sticka eller virka...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är chokladberoende. Jag gillar mörk choklad bäst, men då är jag också petig med kvallan. Mjölkchoklad gillar jag nästan all, men den får inte vara för sockrig eller smörig. Vit choklad gillar jag inte alls.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag skrev så här i mailet till lotti
Jag gillar blått, rött, lila och grönt. Läser massor. Gillar lakrits och mörk choklad, desto mörkare desto godare. Däremot gillar jag inte choklad smaksatt med annat gojs (hallon, chili mfl). När jag har lite tid över så sätter jag mig gärna och syr, stickar eller pärlar. Är ofta frusen om händer och fötter.
Om min bytesvän har frågor h*n vill ha svar på så kanske h*n kan skicka dem till mig genom en bulvan så ska jag göra mitt bästa för att svara.
Vill tillägga att jag är allergisk mot alla sorters pälsdjur. Enda typen av nötter jag kan äta små mängder av utan att få allergibesvär är salta jordnötter (Estrellas (OLW är allergiframkallande på mig)). Och jag skriver medvetet inget om barnen i det här för jag är så ego att jag vill ha en julklapp till mig själv som jag inte vet något om. Barnen får tillräckligt ändå i jul.

Gillar att läsa rim men är usel på att luska ut vem en person är med hjälp av ett rim. Så rim är inte nödvändigt till mig.
Vill min byteskompis veta mer så skicka gärna frågor via en bulvan.

Det här ska bli skojigt!!!! Jag ska genast börja leta info om min byteskompis. Och börja fundera ut vad jag ska ge.
Användarens profilbild
Av miom
zmurfan skrev:Jag skrev så här i mailet till lotti
Jag gillar blått, rött, lila och grönt. Läser massor. Gillar lakrits och mörk choklad, desto mörkare desto godare. Däremot gillar jag inte choklad smaksatt med annat gojs (hallon, chili mfl). När jag har lite tid över så sätter jag mig gärna och syr, stickar eller pärlar. Är ofta frusen om händer och fötter.
Om min bytesvän har frågor h*n vill ha svar på så kanske h*n kan skicka dem till mig genom en bulvan så ska jag göra mitt bästa för att svara.
Vill tillägga att jag är allergisk mot alla sorters pälsdjur. Enda typen av nötter jag kan äta små mängder av utan att få allergibesvär är salta jordnötter (Estrellas (OLW är allergiframkallande på mig)). Och jag skriver medvetet inget om barnen i det här för jag är så ego att jag vill ha en julklapp till mig själv som jag inte vet något om. Barnen får tillräckligt ändå i jul.

Gillar att läsa rim men är usel på att luska ut vem en person är med hjälp av ett rim. Så rim är inte nödvändigt till mig.
Vill min byteskompis veta mer så skicka gärna frågor via en bulvan.

Det här ska bli skojigt!!!! Jag ska genast börja leta info om min byteskompis. Och börja fundera ut vad jag ska ge.
Bulvan var fiffigt. Jag är ju helt ny på det här :whut:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Petar in en liten redovisning om mig själv här med (skrev nog inte så mycket i PMet?)

Nåväl - jag gillar uppdaterat traditionellt hantverk, både när det går mot rent och stilrent, och när det slår över mot kitch-hållet! 8) :lol:
Färg gillar jag, ju mer desto bättre, och jag är svag för 50 och 60 tals tyger + tidigt 70 tal, ungefär... :wink:

När jag scrappar blir det ofta en rätt ruffig, lite skrotigt/skräpig stil med alla möjliga material inblandat... 8)

Och ja, choklad i alla dess former är bra... :mums:
Användarens profilbild
Av miom
AnKa skrev:Jag funderar på detta med pysselmaterialet. Hur mycket skall man skicka med, typ?
och måste det passa ihop, typ bli någonting tillsammans? :hmm:
Av Emmiez
AnKa skrev:Jag funderar på detta med pysselmaterialet. Hur mycket skall man skicka med, typ?
jag har också funderat på det.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?