Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kvarnvik skrev:Oj.Muuminmamman skrev:Glis och Melon: Sylvi?
/MuuM
Muuminmamman skrev:Det gäller att se sig själv i det färdiga alstret. Då orkar i alla fall jag göra klart.kvarnvik skrev:Oj.Muuminmamman skrev:Glis och Melon: Sylvi?
/MuuMMenar ni att ni verkligen skulle gå i land med det projektet?
Jag klarar aldrig av det, den kommer bara bli liggande...
/MuuM
Bubbi skrev:Så är det nog. Det gör jag sällan. Ser mig själv i nåt jag har stickat alltså. För jag vet ju att jag aldrig orkar göra klart...Muuminmamman skrev:Det gäller att se sig själv i det färdiga alstret. Då orkar i alla fall jag göra klart.kvarnvik skrev:Oj.Muuminmamman skrev:Glis och Melon: Sylvi?
/MuuM
Muuminmamman skrev:Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.Eller så ger du den till din syster?
Nåja, jag kan sticka en i svart och lila istället, det passar nog bättre.
men nu har jag en basker som jag inte kan använda, för jag passar inte i såna. Får kanske repa upp den och göra nåt annat av det.
/MuuM
Bubbi skrev:ja, kanske. Vet inte om hon gillar baskrar, dock?Muuminmamman skrev:Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.Eller så ger du den till din syster?
men nu har jag en basker som jag inte kan använda, för jag passar inte i såna. Får kanske repa upp den och göra nåt annat av det.
/MuuM
Muuminmamman skrev:Hon gillar färgerna dock.Bubbi skrev:ja, kanske. Vet inte om hon gillar baskrar, dock?Muuminmamman skrev:Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.Eller så ger du den till din syster?
/MuuM
/MuuM
Bubbi skrev:ja, repa upp är nog bäst. Fasen att jag fäste trådarna så ordentligt.Muuminmamman skrev:Hon gillar färgerna dock.Bubbi skrev:ja, kanske. Vet inte om hon gillar baskrar, dock?Muuminmamman skrev:Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.Eller så ger du den till din syster?
/MuuM
/MuuM
Du ska kanske repa upp den och sticka en mössa till dig själv?
Muuminmamman skrev:Jag stickar tröjor till mig själv på femårsplan ungefär. Så det gäller att inte sticka för poppiga saker som hinner bli omoderna. Sylvi skall stickas i tjockare garn än jag brukar sticka i så jag tror att det skall gå bra.kvarnvik skrev:Oj.Muuminmamman skrev:Glis och Melon: Sylvi?
/MuuM
glis skrev:6 mm enligt beskrivningen, men då skall man först hitta ett garn som rymmer 110 m på 100 g... Vi får väl se...Jag tror att det blir perfekt att gå och leta efter på syfestivalen
Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?