- sön jun 16, 2013 20:54
Jag hittade ett paket i garderoben när jag städade och blev helt kall... Det var en väska innehållandes några fröpåsar och en chokladkaka. Så min enda slutsats är den borde vara från något gammalt GDS-byte, exempelvis förra våren.
Jag minns att jag gjort väskan, men ringer nån liten klocka att jag gjorde en till nästan likadan för att den första blev lite sne...men minns inte riktigt...
Kastade chokladen men de andra sakerna finns ju kvar.
Så min pinsamma fråga är: är det någon här som saknar ett GDS-bytes-paket från mig förra våren? Eller är detta helt enkelt ett "extrapaket" som glömts bort? Hjälp mig minnas snälla ni.
Vill inte att nån ska sitta och vara ledsen/eller arg och sakna sitt paket - och önskar att jag mindes bättre...

Så min pinsamma fråga är: är det någon här som saknar ett GDS-bytes-paket från mig förra våren? Eller är detta helt enkelt ett "extrapaket" som glömts bort? Hjälp mig minnas snälla ni.

Stolt mamma till Lilleman -06
- som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.